HUUMEITA KOTONA!

En jaksa

Kyllä, otsikko on puijausta ja tein sen siksi, että kiinnittäisitte huomionne tähän, koska tarvitsen apua. Jotta ymmärtäisitte, kerron tarinani lyhyesti, jotta jaksaisitte lukea. Kiitos vastauksista etukäteen! Eli, lapsena mun perheessä olin yksin. Mun kans ei leikitty, eikä otettu leikkiin. Aina ku kerroin sisaruksistani vanhemmilleni, että ne ei ota mua mukaan, ajattelin, että ne sais rangaistuksia siitä esim. Lopettaa leikit ja kotiarestia. Mutta ei, mä sain ne ja en tiiä miks. 5 luokalla mulle tuli masennus, joka kesti kolme vuotta, eli loppui 7 luokalla. Huusin, raivosin, eristäytyin, paiskoin ovia, en ollu sosiaalinen, itkin, olin väkivaltainen,aina suu mutrulla ja lista jatkuu... Nämä kaikki kävi ilmi vain kotona. Vanhempani suuttuivat minulle aina ja antoivat rangaistuksia, niin paljon, että yhteensä vietin kotiarestissa huoneessani varmaan OIKEESTI vuoden. Masennuksen aikaan en tiennyt, eikä kukaan muukasn, että minulla on masennus. En siis saanut hoitoa. No, nyt oon muuttunu, koska oli pakko, kun sain niin paljon rangaistuksia ja enkä jaksanut muutenkaan. Oon ollu 8 luokan kokonaa tavallisesti, yrittänyt ainakin ja se on mun mielestä onnistunut. Oon tähän asti koko elämäni elänyt vaikeuksissa, 13 vuotta ja nyt vika on siirtynyt vanhempiini. He kohtelevat mua samallain, kuin aina ennenkin. Huutavat, antavat rangaistuksia, mutta nykyään turhasta ja lista jatkuu. Mulla on esim. Yhesti viikossa huono päivä, iha tavallista, mutta se huono päivä on TAVALLISEN IHMISEN HUONO PÄIVÄ, ei mikään sellane et rikotaan paikat ja lista jatkuu. U know. Mutta vanhempani kohtelevat mua samallai ku ennen, kun on huono päivä. Ne sanoo AINA, että oon aina vailla kaikkea, enkä koskaa oo tyytyväinen mihinkään, saan vuoden ostoskiellon ja viikon tiskit. Nämä tapahtuu, kun pyydän KERRAN kuukaudessa esim. Sukkia. En jaksa enää! Oon 1/4 kouluvuodesta eläny näi ja se vaa jatkuu. Ne aattelee mut samallaisena kuin ennen. Mitä teen? P.S en oo kertonut koskaan tästä kellekään, muutaku yhdelle kaverilleni, en oo kertonu vanhemmilleni sitä ees, et mulla on ollu masennus. Enkä varmasti aijokkaa tällä menolla.

3

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44544

      Kannattaa käydä juttelemassa jollekin ammattilaiselle, vaikkapa ihan aluksi kouluterveydenhoitajalle. Hän voi ohjata sinut mukaville ammatti-ihmisille, jotka varmasti auttavat sinua ongelmissasi.

      Vanhempasi sietäisivät hävetä.

      • En jaksa

        Oon miettiny tuota, mutta se ei onnistu, koska oon liian ujo. Ja toisaalta en halua. Unohdin sanoa tuohon et tunnen syyllisyyttä vaik ne ois niiden syy


    • Sul on vaikene tilanne, kui nykyajan vanhemmat on niin perseestä!!! Kaikki valittaa et äiti hakkaa ja iskä uhkailee ja koko elämä on ihan hyödytöntä! Mut sun kantsis ihan oikeesti puhua jollekin joka tekis jotain! Ajattele itseäs, kui kauan oot kestänyt! Sul on oikeus parantaa sun elämää, tee jotain!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe