Olen uusi vakkari.

Kivi_

Olen kivi. Palvon kiviä. Rakastelen kivien kanssa.

22

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa joukkoomme!

    • Rakastelu kivien kans luulis olevan aika rankkaa. Ei mitää vastakaikua.

    • Olen muuten ajatellut, pitäisikö aloittaa kiviharrastus. Kivi_, harrastatko sinä kiviä vai oletko muuten vain ihastunut niihin?

    • Tervetuloa. Pyörit aikaisemmin Huuhaalla, eikö niin?

    • Penskana ollaa etitty varmaa saavikaupala kiviä, valitettavasti se luuultavasti periytyy sit munki penskoile.

      • Minäkin keräilin aika vanhaksi asti niitä taskuihin.... Keräisin varmaan vieläkin, jos kiinnittäisin yhtä paljon huomiota...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkin keräilin aika vanhaksi asti niitä taskuihin.... Keräisin varmaan vieläkin, jos kiinnittäisin yhtä paljon huomiota...

        Minäkin keräsi pienenä kiviä. Erikoisimmat kiveni taisivat olla rikkikiisuja tai jotain sen tapaisia kiviä.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minäkin keräsi pienenä kiviä. Erikoisimmat kiveni taisivat olla rikkikiisuja tai jotain sen tapaisia kiviä.

        No minä en niille lajeja tms selvittänyt. Muuten vain keräilin kaikkea hienon väristä, tai jos oli erityisen pyöreä kivi, niin kyllä sekin mukaan lähti.


      • kurpizza kirjoitti:

        No minä en niille lajeja tms selvittänyt. Muuten vain keräilin kaikkea hienon väristä, tai jos oli erityisen pyöreä kivi, niin kyllä sekin mukaan lähti.

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.


      • Raippari
        biologinalku kirjoitti:

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.

        Katinkultaa siis?


      • biologinalku kirjoitti:

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.

        Sitten sinulla on äärimmäisen hyvä muisti.


      • Raippari kirjoitti:

        Katinkultaa siis?

        Ai katinkultaa? No sitä minäkin olen kaivanut.... XD


      • Raippari kirjoitti:

        Katinkultaa siis?

        Kyllä rikkikiisua varmaan katinkullaksi sanotaan.


      • HeKeKee'd

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D

        Lasten pihoilla on aina luultavasti kultakaivos. Myös smaragdi-, ametisti ja safiiriepäilyt ovat tavallisia.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Lasten pihoilla on aina luultavasti kultakaivos. Myös smaragdi-, ametisti ja safiiriepäilyt ovat tavallisia.

        Ja hiekkalaatikolla on mahdollista kaivaa kuoppa Kiinaan asti. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja hiekkalaatikolla on mahdollista kaivaa kuoppa Kiinaan asti. X)

        Joo, mäkin olin just kaivamassa sitä, kun äiti huusi syömään. Ja isot pojat kertoivat, että vähän matkan päässä olisi ollut sellainen talo, josta sai hakea karkkeja ilmaiseksi. Ne hakivatkin, tulivat isohkojen pussien kanssa. Mä en vaan voinut mennä, kun olisi pitänyt mennä tien yli ja en saanut mennä tien yli.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, mäkin olin just kaivamassa sitä, kun äiti huusi syömään. Ja isot pojat kertoivat, että vähän matkan päässä olisi ollut sellainen talo, josta sai hakea karkkeja ilmaiseksi. Ne hakivatkin, tulivat isohkojen pussien kanssa. Mä en vaan voinut mennä, kun olisi pitänyt mennä tien yli ja en saanut mennä tien yli.

        Me kaivoimme kerran aromisuolaa maasta....


      • kukkakasvi
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D

        Meilläkin oli alaluokilla tuota, että etsimme kiviä, ja sitten rikoimme niitä toiailla kivillä. Sitten kun ei kultaa löytynyt, aloimme etsiä katinkultaa :D ja lähdimme aina kotiin taskut täynnä katinkultaa.


    • Kivi_fani

      Hehheh.... Nimimerkki Kivi_ sanon vaan että ei hitto sun kanssas :D Vatsa kippurassa naureskelen..

    • seurailija.

      Vapunen vs Kivi_ 1-0

    • kukkakasvi

      Itse asiassa. Mäkin voisin ottaa vakituisen nimen käyttöön täällä kuukausia pyörittyäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe