onko mitään arvioita paljon täällä ne kukinnot turpoaa?
Kannabiksen kasvattajat?
8
363
Vastaukset
- originalgroundskush
Riippuu kasvatatko ledillä vai natikoilla? Eslillä saa pelkkää höttöä..
- Katajatie
Jos tarvittet siemeniä niin niitä saa Paimiosta aikalailla laidasta laitaan ulko- ja sisälajikkeita! Valmista ulkokasvatettua kukkaakin on tarjolla tosi edullisin hinnoin näin sadonkorjuun jälkeen.
- s4m1zz
^ noin se on ja kannabispiikkien valmistus on katajatiejuttuja ja paimio mafia rankasee jou nigga
- P-mafia
Kyllä se kannattaa natikoilla kasvattaa.Saa siten tiivistä ja hartsista kukintoa. Hydro on parempi vaihtoehto kun multaan pistäis :)
- mesert
Kannabiksen käyttäjä on potentiaalinen raiskaaja!!!!
- lowww8865
Taitaa mesertti ite olla ! Jammu ku olis saanu cannaa ni ei olis mithään tehny vääri ikinä
- Fortumin tarkkailija
lowww8865 kirjoitti:
Taitaa mesertti ite olla ! Jammu ku olis saanu cannaa ni ei olis mithään tehny vääri ikinä
Jos kerrostalon huoneistossa alkaa menemään sähköä kuin pienessä omakotitalossa, sieltä löytyy aina kasvattamo koska sähkönkulutus kasvaa.
Kanattaa siis kasvatajien käyttää ledilamppuja.
Huoltomiehet tarkkailevat ja vertailevat yksiöden ja kaksioiden sähkönkulutusta ja ilmoittavat poikkeuksellisedsta kulutuksesta poliisiisisedille. - yyyyyyyyy
Fortumin tarkkailija kirjoitti:
Jos kerrostalon huoneistossa alkaa menemään sähköä kuin pienessä omakotitalossa, sieltä löytyy aina kasvattamo koska sähkönkulutus kasvaa.
Kanattaa siis kasvatajien käyttää ledilamppuja.
Huoltomiehet tarkkailevat ja vertailevat yksiöden ja kaksioiden sähkönkulutusta ja ilmoittavat poikkeuksellisedsta kulutuksesta poliisiisisedille.Oletko sinäkin niitä pimahtaneita "takakenossa" kävelijöitä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184