Miksi näin miksi????

miksnäin?

Olen 15v poika ja minua ärsyttää, koska kuulen tytöiltä ja kavereilta ja nään itsekin, että monet tytöt pitävät minusta mutta en itse niistä, pidän toisista ja kun tutustun näihin tyttöihin kaikki ok, mutta kun olisin valmis seurustelemaan kuulen, että olet" komea hauska ja mukava, mutta en ole niiden tyyppiä tai muuta tollast. Mutta olen niide toisten mielestä niide tyyppiä, mitä vittua???? tämä ärsyttää paljon ja sitten vielä nämä tytöt joista pidin ottaa jälkikäteen yhtettä ja kertoo pitävänsä minusta, mutta silloin pidän toisesta tai ei kiinnosta. Mitä mun pitää tehä ollakseni niille tytöillejoista pidän niin kelvollinen silloin kun pidän heistä?? kertokaa kiitos

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksnäin?

      auttakaa!!!! plzz

      • deep shit

        Mitä niiden tyttöjen jotka on susta kiinnostuneita pitää tehä ollakseen sulle kelvollinen?


    • miksnäin?

      en osaa sanoa...eivät kelpaa koska pidän toisesta??? ja sitä mitä tiedän niin eivät mielestäni ole niin kivoja kuin toiset... en osaa sanoa mutta lisäys kysymykseen, että mitä teen jotta saisin tytön josta pidän kyse ei ole siis siit' että tytöt yleisesti ei minusta pitäisi

      • dfdffdfdfd

        Yksinkertaista, heille olet samanlainen kun sinä niille, jotka ei kelpaa sinulle. Ihmeellistä rutinaa, mietippä hetki sitä, että miksi et pidä jostain tietystä tytöstä joka pitää sinusta? Keksitkö syyn? Jos keksit, niin on hyvin mahdollista, että samasta syystä ne tytöt eivät pidä sinusta, joista sinä pidät.


    • miksinäin

      ei näin koska he pitävät minusta aina jälkeenpäin he sanovat sen itse se ei ole järkeen käyvää??

    • xzxccxx

      Jos kerta aina tulevat, niin valkkaa joku niistä? Aivan, tykkäätkin jo jostain toisesta. Onko sulla sitten joka viikko joku uus kiikarissa? Tälläisiä vuosisadan rakkaustarinoita tällä kertaa.

      Jospa etsit sellaisen, josta pidät vielä seuraava päivänäkin?

    • miksinäin?

      tarkoitan, että yleensä tämä tapahtuu kun tapahtuu niin noin 1kk sen jälkeen kun olen yrittänyt häntä, ja ei sitte enäää kiinnosta kun ei hänät kiinnostnut...

    • dsadssda

      Okei, pahoittelen väärinymmärrystä. Kuukausi on tosiaan pitkä aika, merkityksellisetkin tunteet ehtii siinä ajassa hävitä. En osaa auttaa muuten, kun sanomalla, että koita kestää.

    • ItsMe00

      Elämä on julma ja tekee tällästä. Jollakin ylivoimaisella on meitä joitakin yksilöitä vastaan

    • miksinäin?

      kiitos kuitenkin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe