Ei jouluun vaan Tapanin Finlandia-talon konserttiin ! Ai että, miten odotankaan , että pääsee nautiskelemaan oikein kunnon laulajan upeista lauluesityksistä.
nim.merk. "tusinamössö-artisteihin kyllästynyt "
Kaksi yötä....
3
245
Vastaukset
- Veera Priimala
Kuis meinaat saada unta ennenkuin kohtaat vapahtajasi? Unilääkkeitä? Rauhoittavia? Mielialalääkkeitä? Nuijanukutus? Hohhoijaa Justiinax, että sä jaksat!?! Laita sitten seikkaperäinen tilannekatsaus ky masokismitapahtumasta jotta me muut saamme taas kerran nauraa. Nauran jo nyt - näin etukäteen kun kuvittelen tuollaisen hihhulin roikkuvan siellä silmät tuijottaen ja kuola valuen.... hyhhyh.
Uskontunnustuksennekin alkaa varmasti sanoilla:
"Minä uskon Tapsuliiniin, Artistiin, Antikristukseen, musiikin ja orgasmin tuojaan...Mä voin kertoo , etten tule kirjoittamaan riviäkään tänne tuosta konsertista ihan vaan sun kiusaks. Niin ,että voit keskittyä ihan vaan omien idioottiviestiesi lukemiseen ja niille nauramiseen. Masokisti kun kerran olet.
- Kiitos !
Justiinax kirjoitti:
Mä voin kertoo , etten tule kirjoittamaan riviäkään tänne tuosta konsertista ihan vaan sun kiusaks. Niin ,että voit keskittyä ihan vaan omien idioottiviestiesi lukemiseen ja niille nauramiseen. Masokisti kun kerran olet.
Toivon mukaan tuo oli LUPAUS! Olet niin monta kertaa rikkonut lupauksesi, että ei tiedä uskoisko tuota vai ei...
Nimimerkillä "Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta - Justiinaxia vastaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353