Energiapuusta vientituote.

Mets.e.v.p.

Suomi on n.s.roskapuuta ja rääseikköö väärällään. Joka paikassa missä liikut, metsissä tai tietä pitkin, niin aina näkyy hoitamatonta, raivaamatonta hatelikkoo. Siinä olis miettimisen paikka semmoselle jolla on päässä muutakin kun täitä.
Miksei sitä vois alkaa hyödyntämään ja vaikka tehdä siitä vientituote sellaisiin maihin joissa on pula materiaalista energiantuottamiseksi? Siinä samalla vois työllistää nämä kädet taskussa maleksijat tästä maasta. Sitähän taitaa lähemmäs puoli miljoonaa kävelijää olla tällä hetkellä työmarkkinoitten ulkopuolella.
Raaka-aineesta ei tulis pulaa lähivuosikymmeninä, se on varmaa.

4

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanzer

      Kyllä ne pusikot olis jo hoidettu jos se vaan mitenkään olis kannattavaa... Jos saanto on 10 mottia 3000 rungolta niin etippä joku ne kasaamaan ja kuskaamaan pois...

      • Timbeer!

        Jaa että 10 mottia 3000 runkoa, ota nolla pois tosta määrästä. Tulee oksia 10 kertainen määrä puunmäärään verrattuna oksia kuusikosta.


    • yksskaks

      Taitaa se enrgiapuu virta käydä hakkeen ja klapien muodossa nyt Suomeen päin etelästä ja idästä.
      Meidän kylä ainakin lämpiää venäläisellä hakkeella.

      • NoSe

        Siinäpä se just onkin. Suomalaiset eivät osaa käydä kauppaa. Tämmösessä maassa jossa on rajattomasti materiaalia, pitäs olla topakemmat toimijat. Johan ne japanilaiset sano aika päiviä sitten että jos he asusivat Suomessa, niin ruokkisivat koko maailman kalalla. Järvikalalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe