vuodenajoista

Joskus kummastuttaa miten ihmisillä on eri mielipiteitä vuodenajoista. Negatiivisia semmosia. Itse en kertakaikkiaan voi nähdä mitää huonoa missään vuodenajassa. Jos joku vuodenajoista mulle olisi epämieluisin niin kyllä se on kesä. Syystä että..kuuma ulkona, kuuma kämpillä. Ei jaksa tehdä mitään. Vedessä tietty kiva polskia kun on lämmintä mutta helteet ahdistaa. Syksy paras. Talvinen räntäsade sou what mulla on vedenpitävät kengät. Vettä sataa? Ihanaa.. se raikastaa tuntuu mukavalta. Pakkanen? No se vasta freesaakin kun oot lenkillä jaksat kävellä vaikka puolimaratonin. Enkä koskaan nuku paremmin kuin talvisin. Ikkuna auki villasukat ja myssy päässä, sukat kyl jalassa. Aamulla voi tosin olla noin 13 astetta lämmintä. Pakko nousta ylös raikkaaseen aamuun. kahvia teetä tai kaakaoo..ei kelit masenna. Vaihtelu virkistää. Suomen kesä on ihan tarpeeksi pitkä. Pitää vaan suunnitella asiat niin että ehtii nauttii siitä.

6

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi uunounelmaerakko

Sulla on piristävä asenne ja ilmeisen reippaat elämäntavat! Toi että aamulla on 13 astetta kuulostaa kyllä aika raikkaalta. Mutta minua ilahduttaa positiivisuutesi. Ja se, että luonto on sinulle ilmeisesti hyvin tärkeä. Ajattelen että moni muukin on kaltaisesi: luonto ja siellä liikkuminen on virkistävää. Luonto parantaa ja myös ilahduttaa!

Tervehtien Päivi-pappi Hämeestä

• Luontoa saisi vaan olla enemmän ympärillä. Betonilähiöt ahdistaa.

• mörrimöykky

Tohon täytyy kommentoida kerran asianmukaisestikin, jos on tullut oltua
      jotenkin muuten vaan ulkona ja vertaa sitä oloa esim. vaikkapa metsässä
      liikkumiseen vaikkapa metsänhoidollisia töitä tehden tai jotain muuta,
      siis useamman tunnin jaksoista kun puhutaan.

Ainakin mulla olotila on erilainen viikon parin metsäreippailun jälkeen kuin
      muuten vaan ulkona olemisen ja jonkinlaisen liikkumisen jälkeen.
      Sen metsäreipastelun jälkeen olotila on parempi.
      En kykene asiaa tarkemmin selittämään, se vaan on.

• Metsää ei täällä ole. Mutta aina silloin tällöin pääsee ja siellä olosta kyllä nauttii. Syksyisin sieniä keräillen esimerkiksi. En ole enää ollenkaan kaupunki-ihminen. No ehkä vähän mutta kyllä täältä ois kiva päästä pois.

• HaaveilenvaiN.

Miten erakon erakoitumis suunnitelmat etenee? Vaihdettiin pari sanaa tällä palstalla aiheesta joskus. Itsekin haaveilin omaan rauhaan muuttamisesta mutta ei taida toteutua tässä elämässä..

• Oon käynyt kattomassa kuutta eri paikkaa. Ei ole löytynyt oikeaa paikkaa mutta yritystä on ja rahoituksellekin näytetty vihreää valoa. Mikäli paikka on tarpeeksi halpa ja pystyy maksaa sen takaisin "rahottajille".Pitääkin kattoo onko nettiin tullut uusia ilmoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7556
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      79
      6716
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5274
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4625
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4276
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4169
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4125
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3958
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3103
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48