Mitä sinä tunnet minua kohtaan?

5678

Siitä en ole päässyt perille, vaikka kiinnostus on ilmiselvää.

20

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensin olin

      vain ihastunut, mutta nyt

    • forced comment

      erikoinen nimi sulla: 5678, en tunne sen nimisiä joten, ei ollut mulle, anteeks jatkan matkaa....

    • "rikollinen"

      jos olet eräs tietty nainen,niin tunnen rakkautta ja kaipuuta sinuun edelleen. vaikka vain hetket pienet sain kanssasi olla,et silti unohdu...tuskin ikinä...vaikka luvatonta kaikki olikin...mut voiko rakastuminen olla luvatonta..? enhän ikinä päättänyt ett tuohon naiseen joskus rakastun...silti niin kävi...

    • gjnfsöbjfg

      Kerroppas sinä vähän niistä omista tunteistas vaihteeksi? Mä olen tainnut tehdä omani selväks

    • siltä vähän tuntuu

      Taidan rakastaa

    • Ghytedghjkll

      Hellyyttä, kaipausta, huolta, iloa ja ihailua nyt näin alkuun. T

      • htftdxfhkmöojgfddx

        Ja minä sinua kohtaan pelkästään halveksuntaa. M


    • Heh he hee....

      Hmm... eka numero yhdellä pieleen... ;)

    • Rakkautta...

      ikävää, haikeutta, pettymystä, häpeää

    • näin kävisi?

      "kiinnostus on ilmiselvää". Kun mikään ei riitä? Jos kiinnostusta osoittava ottaisi suhun yhteyttä, sittenkin tulisit vain hehkuttaan palstalle sitä tapahtumaa, mutta tuo ihminen saisi vastaukseksi vain jotain viileää kohteliaisuutta, jos edes sitä.

      • näinkin on käynyt

        mahdollista tuokin.


    • olisin sinun jos

      Enpä usko että sanoisin muuta kuin sinulle kultaseni että haluan lisää ihania huomion osoituksiasi mikä tuntui hyvältä.

    • sekavaksi meni 25

      En tunne sinua, enkä juuri häntäkään. Hän mielessä

    • Mielenkiintooseksi

      Tekee se että, millä tavalla olet hänen kiinnostuksensä havainnut? Ap:lle suunnattu.

    • 5678

      Jos hän ottaisi uudelleen yhteyttä, pitäisin sen omana tietonani, hän ei saisi kylmyyttä osakseen JOS olisimme kahden.

      • Ap:lle

        Milloin hän otti viimeksi yhteyttä tai kuinka usein hän on yhteyttä ottanut?


      • tuomitseva tuomas

        Koko kylällekö aiemmin kailotit sitten yhteydenotostaan? Ei ihme jos luottamus mennyt.


    • Kakunlapijoija

      En paljasta, mitä tunnen ketäkin kohtaan. Joitakin kohtaan vihaa ja kai erästä kohtaan ihastusta. En kyllä saisi ihastua nyt, on niin paljon selvittämättömiä bisneksiä. Pitää keskittyä aivan perusasioihin nyt.

    • Epätietoinennyt

      Hei, en löytänyt sulta viestiä, enkä halua niiden muiden kanssa keskustella tai viestitellä. Mä oon kiinnostunut vain Susta. Tännekö mun täytyy se viesti sit laittaa näkemisestä? Vai eikö sua enää kiinnosta?

      • saa laittaa

        Voit laittaa tänne. Löydän sen kyllä jos se on tarkoitettu löydettäväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe