Siitä en ole päässyt perille, vaikka kiinnostus on ilmiselvää.
Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
20
672
Vastaukset
- Ensin olin
vain ihastunut, mutta nyt
- forced comment
erikoinen nimi sulla: 5678, en tunne sen nimisiä joten, ei ollut mulle, anteeks jatkan matkaa....
- "rikollinen"
jos olet eräs tietty nainen,niin tunnen rakkautta ja kaipuuta sinuun edelleen. vaikka vain hetket pienet sain kanssasi olla,et silti unohdu...tuskin ikinä...vaikka luvatonta kaikki olikin...mut voiko rakastuminen olla luvatonta..? enhän ikinä päättänyt ett tuohon naiseen joskus rakastun...silti niin kävi...
- gjnfsöbjfg
Kerroppas sinä vähän niistä omista tunteistas vaihteeksi? Mä olen tainnut tehdä omani selväks
- siltä vähän tuntuu
Taidan rakastaa
- Ghytedghjkll
Hellyyttä, kaipausta, huolta, iloa ja ihailua nyt näin alkuun. T
- htftdxfhkmöojgfddx
Ja minä sinua kohtaan pelkästään halveksuntaa. M
- Heh he hee....
Hmm... eka numero yhdellä pieleen... ;)
- Rakkautta...
ikävää, haikeutta, pettymystä, häpeää
- näin kävisi?
"kiinnostus on ilmiselvää". Kun mikään ei riitä? Jos kiinnostusta osoittava ottaisi suhun yhteyttä, sittenkin tulisit vain hehkuttaan palstalle sitä tapahtumaa, mutta tuo ihminen saisi vastaukseksi vain jotain viileää kohteliaisuutta, jos edes sitä.
- näinkin on käynyt
mahdollista tuokin.
- olisin sinun jos
Enpä usko että sanoisin muuta kuin sinulle kultaseni että haluan lisää ihania huomion osoituksiasi mikä tuntui hyvältä.
- sekavaksi meni 25
En tunne sinua, enkä juuri häntäkään. Hän mielessä
- Mielenkiintooseksi
Tekee se että, millä tavalla olet hänen kiinnostuksensä havainnut? Ap:lle suunnattu.
- 5678
Jos hän ottaisi uudelleen yhteyttä, pitäisin sen omana tietonani, hän ei saisi kylmyyttä osakseen JOS olisimme kahden.
- Ap:lle
Milloin hän otti viimeksi yhteyttä tai kuinka usein hän on yhteyttä ottanut?
- tuomitseva tuomas
Koko kylällekö aiemmin kailotit sitten yhteydenotostaan? Ei ihme jos luottamus mennyt.
- Kakunlapijoija
En paljasta, mitä tunnen ketäkin kohtaan. Joitakin kohtaan vihaa ja kai erästä kohtaan ihastusta. En kyllä saisi ihastua nyt, on niin paljon selvittämättömiä bisneksiä. Pitää keskittyä aivan perusasioihin nyt.
- Epätietoinennyt
Hei, en löytänyt sulta viestiä, enkä halua niiden muiden kanssa keskustella tai viestitellä. Mä oon kiinnostunut vain Susta. Tännekö mun täytyy se viesti sit laittaa näkemisestä? Vai eikö sua enää kiinnosta?
- saa laittaa
Voit laittaa tänne. Löydän sen kyllä jos se on tarkoitettu löydettäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768