viestit ois sulle? No ei ehkä ihan kaikki, mutta muutama ainakin silloin tällöin. Katsos aina, kun mä aina kun mä käyn siellä ja nään sua vain hetken, niin viimeistään kotona iskee sitten ihan mahdoton ikävä. En haluaisi lähteä, kun sinä jäät sinne. Pakko kirjotella sulle sit jotain löpinöitä tänne. Pidätköhän sä mies mua jo ihan pöhkönä?
Tuntuuko susta joskus
11
153
Vastaukset
- olen huomannut
tiettyina päivinä 5 krt viikossa olet ihan sekaisin. Onneksi kohteet ovat autuaan tietämättömiä tästä kaikesta. ;)
- just just..
Taas luulemassa, että tuokin aloitus minulta???
- Tää on multa:
just just.. kirjoitti:
Olet naurettava!
sivusta ja häivyn. - ai keneltä
just just.. kirjoitti:
minulta?
- Just joooooo
just just.. kirjoitti:
Sä kuvittelit että sulle yritettiin vastata. Luulotautisten kokoontumisajot.
- Erikoista sekin.
Pidätkö itseäsi naisena?
- väsynyt .
En kyllä enää jaksais, ihan kuin houkuteltais kirjoittaamkaikkee shaissee , ei viittis
- yksivain..
Pieniä kielioppi virheitä, vai huolimattomuutta? Voihan sitä niinkin sakaisin senoissa olla;) öhöm.. Ei pahalla:)
- Voi ei...
Kuumottava aihe, niin senat sakoaa.
- öhöm...
Kirjoita sitten tarkemmin.
- hänellä apukoulun
oppilaalle, joka on kasvanut metsässä kielioppivirheet ja karkea kielenkäyttö on osa identiteettiä. Et voi asettaa hänelle liian korkeita vaatimuksia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034