Tästä oli varmaan aiemminkin keskustelua, mutta en löytänyt. Minua on alkanut ihan älyttömästi ärsyttämään muistivaikeudet. Syön trileptal 300 2 aamulla ja 2 illalla. Olen saanut tasan 2 kouristuskohtausta elämässäni, yhden varmistuneen poissaolokohtauksen. Noh muistini on huonontunut selvästi. Vaikea hoitaa työasioita kun en muista niitä. En muista keskusteluja, en sitä mitä olen sopinut, enkä esim. Hammaslääkäriaikoja.. Kaikesta eniten ärsyttää etten muista sanoja. Saatan miettiä jotain sanaa enkä saa sitä päähäni ja sitten alkaa ärsyttää niin paljon että alan tiuskia ihmisille. Olen huolestunut, vaikka tiedän että tämä kai kuuluu asiaan. Mutta onko kokemuksia? Ja olisiko syytä ottaa yhteyttä neuroligiin? Voiko se johtua lääkkeestä, nimittäin paheni lääkkeennoston jälkeen?
Muistivaikeuksia
2
138
Vastaukset
- Ninnuli29
Olen syönyt Trileptalia 20 vuotta, siinä tuon huomaa. Kaikki osat muistia eivät töki. Esimerkiksi numerot muistan todella hyvin. Sanoja olen jo pitkään joutunut hakemaan. Kannattaa kirjoitella muistiin paljon ja tehdä esim. ristikoita. Tuon olen itselleni todennut hyödylliseksi. Lukeminenkin on hyvä harrastus tuohon.
- Epileptikko
Itselläni myös muistin kanssa ongelmia. Nykyään en enää pysty täyttämään ristikoita kun en muista sanoja. Keppra 500x6, Deprakine 500x2 ja Neurotol slow 300x2 päivässä. Lääkkeitä yritetty vähentää ja vaihtaa mutta GM-kohtaukset alkavat heti. Tällä hetkellä olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Olen vähän päälle 40-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104164
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921976Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712- 1701496
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101484Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251386Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135