noniin etsin pelikavereita mukaan pelaamaan muun uuserin tekemiä servereitä ei mieluiten mitään Naapia vaan sellaisen joka osaa pelata hyvin Warcraft 3 Frozen throne pelii
en oo varma menikö toi nimi oikein mutta kummiski
whispatkaa mun nickiin RuohonLeikkuri
tai sähöpostiin [email protected]
Peli kavereita tai jopa klaani
6
514
Vastaukset
- Jon-te
riippuu siitä ootko ite nyyppä :P
- RuohonLeikkuri
Nyyppä en ole mutta aloittanut UUDELLEEN
sillä en muistanut vanhan accon passua ja sen stats oli jotain 30 lvl
Whispatkaa jos haluutte
T : RuohonLeikkuri - mrj-fin
Jos viihdyttävyydessä pitäisi joku tietokone peli laittaa numero ykköseksi se olisi Empire Earth, joka on kolmen vuoden iästä huolimatta edelleen paras naksu peli koska se pystyy esittämään historian laajuudessaan ja ennekaikkea se tasapaino mikä siitä huokuu on vertaansa vailla. Eli vieläkö muistat kyseisen pelin?
Jos itseltäsi se löytyy niin tule ihmeessa pelaamaan moninpeliä mikä on yksi parhaista ikinä sekä suomalasia porukkaakin on vielä useakunta mukana joten ehdottamasti se ei siitä ei ole kiinni.
- : )
Et siis oo missään klaanis??? Vähänkö oot huono!!!!! Mää oon täl hetkel #kya# klaanis, ja oon varal kolmes muus.
Ei tarvi olla klaanissa ollakseen hyvä. Yksi asia jonka olen päättäny on: KLAANIT ON PERSEESTÄ!!!
- Mystery
lammas-jr kirjoitti:
Ei tarvi olla klaanissa ollakseen hyvä. Yksi asia jonka olen päättäny on: KLAANIT ON PERSEESTÄ!!!
siis itsehhän pelaan nykyään vain lähinnä custom gameja, olen päässyt suurimman osan läpi jopa yksin. esimerkiksi uusimman X-Hero siegen jota monet sanovat mahdottomaksi jopa muiden kanssa kaikki TD'tkin olen yksin päässyt tietenkin edellyttäen sitä että siinä on yksi kohta jonne viholliset tulevat eikä montaa linjaa. nettipelistä alkaa vain hiipua haaste kun suurin osa pelaajista tuntuvat aivan aloittelijoilta ;(
hero linewar'inkin olen voittanut yksin 5vastaa. vaikkei se onnistuisi jos edes vähän minua huonompia tulisi sinne pelaamaan, mutta tuossa on juuri se pointti ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184511Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261514- 1011420
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671293Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3251279- 471199
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721160Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253981- 86915
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49884