En pääse yli äitin ja isän erosta

Ikävä

Mun äiti ja isä eros joskus 4 vuotta sitten. Mä olin sillon 8v. Mulla on ikävä sitä ku oltiin aina siinä sohvalla ja katottiin leffaa ja silleen. Mulla on 3 isosiskoo, mut me kaikki on jo 18-21. Ne ei niin paljoo välitä musta. Ne on aina ollu semmonen "kopla". 2010 meille tuli koira, ja sen jälkeen kaikki jotenkin muuttu. Ei se siitä koirasa siis johdu:D Iskä oli öitä pois kotoo ja sit ihmettelin aina et miks iskä nukkuu patijalla varastohuoneessa. Oltiin matkoilla minä, äiti ja vanhin sisko. Kaks siskoo ja iskä jäi kotiin, mut sit ku äiti soitti siskoille niin iskä oli kuulema menny työ matkalle turkuun. No sillä aikaa meille synty pupun poikasia ja siellä kaks nuorta siskoo hoiti sitten 6 pupuu, koiraa ja kilpikonnaa. Äiti sano mulle kerran että me muutetaan ja että äiti ja isä eroo! Mulle tuli enemmän pahamieli siitä että me muutetaan. Se oli jotenkin tärkee talo mulle ja ikävöin sitä vieläkin. Iskä muutti helsinkiin ja äiti jäi silti espooseen asuu. Asuttiin siis enne espossa:D Asuin eka äitillä ja se oli hirveetä! En tiiä miks mut mul oli hirvee ikävä iskää. Mun äiti muutti saunalahteen ja äiti ei enään halunnu koiraa, joten mun siskon oli otettava se ja muutettava pois! D: Mut mua harmittaa se talo hirveesti ja tekis mieli mennä koputtaa sinne oveen ja sanoo "tää on mun talo että häipykää". En oon nähny mun kaveria 3 vuoteen vaikka oltiin aina yhessä ku vielä asuin siellä. Mut mä niin haluisin että maailma ei muuttuis... Mä haluisin että oisin vielä 7-8v ja asuttais vielä siellä, koira ois viel pentu ja sillee:( no tämmönen "elämäntarina" sitten :/

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15wee

      Harmi että sulla on ollut/on kurjaa. Kuinka usein tapaat isääsi?

    • ikävä

      Asun isällä ja käyn josku viikoloppuisin äidillä

      • poitsu täält

        No ainakin oot päässy asuun iskäs kaa etkä enää tarvii asuu äitis kaa koska et tykänny siit :) Toivotaan et olosi helpottuu ajan mittaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe