Mun äiti ja isä eros joskus 4 vuotta sitten. Mä olin sillon 8v. Mulla on ikävä sitä ku oltiin aina siinä sohvalla ja katottiin leffaa ja silleen. Mulla on 3 isosiskoo, mut me kaikki on jo 18-21. Ne ei niin paljoo välitä musta. Ne on aina ollu semmonen "kopla". 2010 meille tuli koira, ja sen jälkeen kaikki jotenkin muuttu. Ei se siitä koirasa siis johdu:D Iskä oli öitä pois kotoo ja sit ihmettelin aina et miks iskä nukkuu patijalla varastohuoneessa. Oltiin matkoilla minä, äiti ja vanhin sisko. Kaks siskoo ja iskä jäi kotiin, mut sit ku äiti soitti siskoille niin iskä oli kuulema menny työ matkalle turkuun. No sillä aikaa meille synty pupun poikasia ja siellä kaks nuorta siskoo hoiti sitten 6 pupuu, koiraa ja kilpikonnaa. Äiti sano mulle kerran että me muutetaan ja että äiti ja isä eroo! Mulle tuli enemmän pahamieli siitä että me muutetaan. Se oli jotenkin tärkee talo mulle ja ikävöin sitä vieläkin. Iskä muutti helsinkiin ja äiti jäi silti espooseen asuu. Asuttiin siis enne espossa:D Asuin eka äitillä ja se oli hirveetä! En tiiä miks mut mul oli hirvee ikävä iskää. Mun äiti muutti saunalahteen ja äiti ei enään halunnu koiraa, joten mun siskon oli otettava se ja muutettava pois! D: Mut mua harmittaa se talo hirveesti ja tekis mieli mennä koputtaa sinne oveen ja sanoo "tää on mun talo että häipykää". En oon nähny mun kaveria 3 vuoteen vaikka oltiin aina yhessä ku vielä asuin siellä. Mut mä niin haluisin että maailma ei muuttuis... Mä haluisin että oisin vielä 7-8v ja asuttais vielä siellä, koira ois viel pentu ja sillee:( no tämmönen "elämäntarina" sitten :/
Vastaukset 3
- 15wee
Harmi että sulla on ollut/on kurjaa. Kuinka usein tapaat isääsi?
- ikävä
Asun isällä ja käyn josku viikoloppuisin äidillä
- poitsu täält
No ainakin oot päässy asuun iskäs kaa etkä enää tarvii asuu äitis kaa koska et tykänny siit :) Toivotaan et olosi helpottuu ajan mittaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544