Det fanns en massa djupfrysta skinkor i min närbutik i morse.Nu börjar alltså den här julkarusellen igen.
Det blir jul i år också.
6
100
Vastaukset
- man tröttnar
Julhysterin börjar nog litet för tidigt.
- strumpstickor
Den som tänker ge självtillverkade julklappar kan ju nog börja nu redan.Jag skall sticka yllestrumpor åt hela släkten,De är alltid välkomna,också hos den yngre generationen.
- tip,tap
strumpstickor kirjoitti:
Den som tänker ge självtillverkade julklappar kan ju nog börja nu redan.Jag skall sticka yllestrumpor åt hela släkten,De är alltid välkomna,också hos den yngre generationen.
Vad trött man blir på den här "förskottsjulen ",ännu värre är det förstås för butikspersonalen.
- :-)
strumpstickor kirjoitti:
Har ente fått strumpor i julklapp sedan mummu dog 1988 :(
- kalla golv
:-) kirjoitti:
Har ente fått strumpor i julklapp sedan mummu dog 1988 :(
Det är nog så att strumpstickandet dör ut med den äldre generationen.Det finns så billiga maskinstickade strumpor i affärerna.
- lagom mm
Nu börjar de glada eljulslingorna hängas på balkonger och fönster igen.En tröst är ändå att vi har lång väg att gå innan vi kan tävla med USA ifråga om juldekorationer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109