Kielkallio?

Kanta-asiakas

Kielkallion loistava taukopaikka 5-tiellä Mikkelin ja Juvan välillä on ollut kiinni jo monta viikkoa. Ovella lappu "Suljettu toistaiseksi", kuitenkin tienvarsiopasteet ja -mainokset ovat paikallaan niinkuin ennenkin, samoin nettisivut. Mieleen hiipii sellainen ajatus, että koko firma on keikahtanut nurin eikä kukaan enää hoida hommaa. Se olisi sääli, sillä paikka on ollut tosi symppis ja olen jo vuosikausia pysähtynyt siellä säännöllisesti aina parin kolmen viikon välein ohi kulkiessani.

Tietääkö kukaan, mikä on paikan tilanne?

18

5838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs mikkeliläinen

      "Mieleen hiipii sellainen ajatus, että koko firma on keikahtanut nurin eikä kukaan enää hoida hommaa."

      Oikeassa olet, konkkaan meni.

      Saapa nähdä, tuleeko enää uutta nousua kenenkään yrittäjän hoidossa. Juvan Vehmaan ABC vie varmasti asiakkaita.

      • Kanta-asiakas

        Minkäs sille sitten mahtaa. Ikävä juttu, minusta Kielkallio oli positiivinen poikkeus tästä vallitsevasta suuntauksesta, lasisesta ja muovisesta "liikennekeidas"-kulttuurista. Jo pelkästään se, että "meillä asiakkaiden ei tarvitse osallistua siivoamiseen, se kuuluu henkilökunnan tehtäviin" oli riittävä syy suosia ko. paikkaa...


      • Ntero 1958

        Uusi kukoistus on alkanut Kielkalliossa kävin syomässä kun ajelin helsinkiin .Ei voi kun kehua paikkaa
        Matkaseurat käykääpä kokeilemassa


      • mun mielipide vaan
        Ntero 1958 kirjoitti:

        Uusi kukoistus on alkanut Kielkalliossa kävin syomässä kun ajelin helsinkiin .Ei voi kun kehua paikkaa
        Matkaseurat käykääpä kokeilemassa

        Minusta paikka on epäsiisti, jotenkin nuhruinen.Paljain käsin, ilman minkäänlaisia "hanskoja" tehdään ruokia, leipiä, nostellaan pullia paikoilleen. Lattiat epäsiistit, wc:stä puhumattakaan. Siksi suosin mieluummin huoltoasemien isoja, avaria ja yllättävän siistejä taukopaikkoja.


    • Naapuri

      Huhun olen kuullut että eräs paikallinen olisi ostanut paikan, tiedä sitten pitääkö paikkansa ja mitä suunnitelmia paikan suhteen.

    • länkkärin lukija

      Tämän päivän Länsi-Savossa kerrottiin, että Kielikalliolle olisi ostajat tarjolla. Pari miestä, joista toinen tais olla juvalainen huoltoasemayrittäjä.

      Saattaa aueta ennen joulua, mutta on vielä epävarmaa.

      • Kanta-asiakas

        Olisipa kiva kun aukeaisi. Ainakin minä pidän peukkuja pystyssä ja lupaan poiketa heti tutustumaan, kun vaan taas on matka sinne suuntaan.


      • auki
        Kanta-asiakas kirjoitti:

        Olisipa kiva kun aukeaisi. Ainakin minä pidän peukkuja pystyssä ja lupaan poiketa heti tutustumaan, kun vaan taas on matka sinne suuntaan.

        Joo, elikkäs se oli vaan talven kiinni. nyt näkyy tienvarsiopasteiden alla olevan AVATTU -laput. Ajattelin itse käydä tänään siinä, mikäli se on näin sunnuntai-päivisin auki


    • hyi

      poikkesimme sunnuntairuokailulle ohikulkiessa;jo on paikka muuttunut ruoka oli täysin mautonta syömättä jäi,ei minkäänlaista lihaa,salaattipöytä mitäänsanomaton.Voisitteko vaihtaa kokkia.

      • Hyvin menee

        Kato. löysit yhdeksän vuotta vanhan ketjun.


    • pettynyt 1

      sunnuntai ruokailija oli oikeassa ruoka oli todella huonoa toivon parannusta.

      • pettynyt2

        Olen samaa mieltä ,ruoka oli todella huonoa,käykää mieluummin punaisissa piipuissa,Siellä ruoka on todella hyvää ja paikka on siisti


    • tyytyväinen asiakas

      Ehkä niihin ei laiteta siksi niin paljoa mausteita kun kaikki ei tykkää, ja niitähän saa itse lisättyä jos tykkää mausteisemmasta. Me olemme monesti käyneet ja aina on ollut hyvä ruoka, monenlaista eri ruokaa on ollut AINA lounaspöydässä. Hinta on mielestämme edullinen kun siihen kuuluu erilaisia juomia, salaatit ja kaikki lounaspöydässä olevat ruuat sekä kahvit jälkkäriksi. Henkilökunta on mukavaa ja juttelee mielellään asiakkaiden kanssa. :)

    • G. Trotter

      Onko tämä Kielkallio tällä hetkellä auki? Kiinteistö näkyy olevan myynnissä. Toivotaan menestystä paikalle.

    • ei ole auki

      ei ole auki enää

    • Ihanas

      Kielkallio aukeaa pikapuoliin

      • Kyläläinen45

        Varmasti, kylällä pyörinyt huhu jo pari vuotta


    • Anonyymi

      Uusi tie vei ovet lopullisesti säppiin. Onkohan enää rakennuksiakaan jäljellä muistuttamassa ajoista🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe