saisi olla naisen asunnossa tuollaisia.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288754595273.html
Ei koskaan
8
194
Vastaukset
- kotikullankallis
Eipä kuvaa mun kämppääni tuo listaus ainakaan :D
- Arkki-tehty
Valtaosa vastauksista menivät täysin pieleen.Uutta ja vanhaa voi sotkea sekaisin ,kunhan se on tehty hyvällä maulla ja väljäksi.Rojua ei kenenkään pitäisi kerätä näkyville,mutta se taas voi johtua kotikasvatuksesta,sekä köyhyydestä.Varakkaammat yleensä koristelevat asuntonsa maukkaammin.
- ei kiinnosta
Minulla on omasta mielestäni aivan riittävästi rahaa, mutta ei vaan ole mitään mielenkiintoa minkäänlaisiin muotihömpötyksiin. Ajattelen asioista itse ja laitan sellaisia huonekaluja kun mieli tekee. Muoti on mieleltään köyhille.
- ap.
Laitoin tuon siksi tänne että nuo ovat mielestäni niin absurdeja neuvoja. Esim. perheen valokuvien pitäminen pöydällä on merkki siitä, että välittää lähimmäisistään ja että he ovat tärkeitä. Sisustamisen muotivillityksetkö muka ovat tärkeämpiä? Miksi seksikkyyden pitäisi olla tärkeämpää kuin että voi ajatuksissaan olla elämän tärkeimpien ihmisten kanssa helpommin läsnä? Onhan toki maailmassa oikeastikin paljon ihmisiä, jotka voivat jättää ihmisen sisustuksellisen maun takia takia välittämällä vähemmän itse ihmisen ominaisuuksista. Tarkoitus oli herättää pohdiskelua tärkeistä asioista.
- Lapsellinen
listaus.
- nallukka.
nalle kai saa olla?
- aajjjaaaha
lapsellani on. Tosi noloa?
Mulla on nalle, sellainen 10 cm korkea. - löysänuttura
Ei kaikilla tarvi olla samalla tavalla ja muotia seuraa ne ketkä sitä haluaa seurata. Itelle on tärkeää kodikkuus, värit, pienet yksityiskohdat jotka kiinnittää huomion mm. Tykkään etenkin vanhoista esineistä, joilla on joku merkitys tai tarina. Pari pehmolelua saa olla, ei niitä tarvi esillä pitää ja jos tulee lapsiakin käymään niin voivat niillä leikkiä. Kodin pitää tuntua kodilta, eikä tarvi olla mikään katalogin mallikoti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328