DNA laajakaista sopimus päättyy kohta

Kuka tietää

Laajakaista sopimukseni 24 kk päättyy kohta ja haluaisin tietää että loppuuko nettiyhteys sinä päivänä kun sopimus umpeutuu vai jatkuuko automaattisesti?

Tämä liittymätyyppi on DNA liikkuva laajakaista L

9

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana eri hinnoilla.
      Helpoitenhan tuon saa selville DNA:lta, eikä täältä.

• niinhän

"Jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana eri hinnoilla."

sitä saattaa kuvitella. Mulla on toista kertaa peräkkäin saman littymän 2v kytky saunapaskalta eli jatkuu miten jatkuu.

• niinhän kirjoitti:

"Jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana eri hinnoilla."

sitä saattaa kuvitella. Mulla on toista kertaa peräkkäin saman littymän 2v kytky saunapaskalta eli jatkuu miten jatkuu.

Ovat automaattisesti perään laittaneet toisen 2v määräaikaisen sopimuksen? Ei sillai kyllä käsittääkseni pitäis voida tehdä, ellet ole siihen suostumusta antanut.

• mie tiiän

Helpoiten asia selviää sopimuspaperista. Jos soppari jatkuu määräajan jälkeen, se ja hinta tulee olla mainittuna sopimuksessa.

Mikäli jatkosta ei ole sovittu, odota rauhassa. Ihan 100 varmasti DNA ottaa yhteyttä ja tarjoaa sopimusta.

• rtybetryh

Jos et tee mitään, niin jatkuu, mutta jos oli tarjous, niinkun usein on, sitten hinta saattaa nousta. Mutta hinta ei alene, se on varmaa. Sitten jatketaan ns. normaalihinnoilla.

• DNA SUCKS

Harvemmin kai ihmiset pelkää että se loppuu, yleensä ollaan huolissaan, että jatkuuko se paska vielä sopparikauden jälkeenkin vai pääseekö eroon vain soittamalla aspaan :D.

Ainakin kannattaa katsoa ettei se jatku samaan hintaan koska nykyinen normihinta voi olla paljon halvempi. Ei ne tiputa hintaa ellei sopimuksessa erikseen mainita että hinta tarkistetaan sopimuskauden päättyessä vastaamaan nykytasoa.

• Jatkuu toistaiseksi

SOPIMUS TULEE JATKUMAAN AUTOMAATTISESTI TOISTAISEKSI VOIMASSA OLEVANA LUKEE SOPIMUSEHDOISSA

5. Määräaikainen sopimus
      Sopimus palvelusta voidaan tehdä määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana.
      Jos sopimus on tehty määräaikaisena, se on voimassa sovitun määräajan, jonka aikana
      sopimusta ei voi irtisanoa. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi
      voimassaolevana, ellei Asiakas viimeistään kahta viikkoa tai DNA viimeistään
      kuukautta ennen sopimuskaudenpäättymistä ole irtisanonut sopimusta päättymään
      määräaikaisen sopimuskauden loppuun.
      Asiakkaan käyttäessä oikeuttaan siirtää numeronsa toiselle operaattorille kesken
      määräaikaisen sopimuksen, asiakkaan ja DNA:n välinen määräaikainen sopimus jatkuu
      numeronsiirrosta huolimatta ja asiakas vastaa sopimuksensa mukaisista maksuista
      määräaikaisen sopimuskauden loppuun asti.
      Näillä ehdoilla ei rajoiteta kuluttaja-asiakkaan lakiin perustuvaa irtisanomisoikeutta
      määräaikaisen sopimuksen sopimuskauden aikana sosiaalisen suoritusesteen johdosta.
      Asiakkaalla on tällöin velvollisuus näyttää toteen sosiaalisen suoritusesteen olemassaolo
      ja toimittaa DNA:lle kirjallinen selvitys irtisanomisen perusteista.

• ojhfgaä

Soita ilmaiseen asiakaspalveluun kuukautta ennen ja sano että haluat sen loppuvan, muuten soppari jatkuu ja laskut juoksee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe