Finnair Lentoasema

Hyvä Finnair

Finnairin Lentopaviljonki Seutulassa on valittu maailman kolmanneksi parhaimmaksi vuonna 2014.

16

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo juttu

      Finnairilla ei ole lentoasemaa. Mitä ihmettä sinä yrität kertoa? Finnair on lentoyhtiö.

      • Finnair Airport

        Kuule, kyllä se Seutulan Lentopaviljonki on Finnairin Lentoasema. Aikaisemmin se oli Aeron Lentopaviljonki.
        En halua että asioita ja historiasta tietämättömät tulevat kommentoimaan täyttä totta olevia asioita.
        Finnair on myös maailman johtavin lentoyhtiö jonka jalanjälkiä muut lentoyhtiöt maailmanlaajuisesti seuraavat.


      • huh huh
        Finnair Airport kirjoitti:

        Kuule, kyllä se Seutulan Lentopaviljonki on Finnairin Lentoasema. Aikaisemmin se oli Aeron Lentopaviljonki.
        En halua että asioita ja historiasta tietämättömät tulevat kommentoimaan täyttä totta olevia asioita.
        Finnair on myös maailman johtavin lentoyhtiö jonka jalanjälkiä muut lentoyhtiöt maailmanlaajuisesti seuraavat.

        Helsinki- Vantaa lentoasema on Finnavian eli ei mitään tekemistä Finnairin kanssa joka on lentoyhtiö kuten SAS jne....


      • Tämä on tosi
        huh huh kirjoitti:

        Helsinki- Vantaa lentoasema on Finnavian eli ei mitään tekemistä Finnairin kanssa joka on lentoyhtiö kuten SAS jne....

        Ensinnäkin se kirjoitetaan Finavia ja toisekseen lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Finnair,entinen Aero. Perustettu v.1923.
        Minä tiedän nämä asiat oikein hyvin ja siksi en hyväksy tietämättömien ihmisten kommentteja.


      • 1+19
        Tämä on tosi kirjoitti:

        Ensinnäkin se kirjoitetaan Finavia ja toisekseen lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Finnair,entinen Aero. Perustettu v.1923.
        Minä tiedän nämä asiat oikein hyvin ja siksi en hyväksy tietämättömien ihmisten kommentteja.

        Ihan ilmailulaitoksen (Finavia) omaisuutta tuo on. Suomessa ei vielä isoja kenttiä ole yksityistetty.

        Pienemmistä Lappeenranta taitaa siirtyä paikalliseen omistukseen 2016. Kauhavan kenttä tänä vuonna.


      • Minä tiedän
        1+19 kirjoitti:

        Ihan ilmailulaitoksen (Finavia) omaisuutta tuo on. Suomessa ei vielä isoja kenttiä ole yksityistetty.

        Pienemmistä Lappeenranta taitaa siirtyä paikalliseen omistukseen 2016. Kauhavan kenttä tänä vuonna.

        Tarkoitatko Ilmailuhallitusta?
        Seutulan Lentoaseman omistaa Aero Oy. Sen tietävät kaikki paljon matkustaneet.
        Tätä kysymystä on aivan turha enää vatvoa.
        Lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Aero Oy.


      • kysymys?
        Minä tiedän kirjoitti:

        Tarkoitatko Ilmailuhallitusta?
        Seutulan Lentoaseman omistaa Aero Oy. Sen tietävät kaikki paljon matkustaneet.
        Tätä kysymystä on aivan turha enää vatvoa.
        Lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Aero Oy.

        Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?


      • iltalypsy jo
        Tämä on tosi kirjoitti:

        Ensinnäkin se kirjoitetaan Finavia ja toisekseen lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Finnair,entinen Aero. Perustettu v.1923.
        Minä tiedän nämä asiat oikein hyvin ja siksi en hyväksy tietämättömien ihmisten kommentteja.

        Lentoasema on nimeltään Helsinki-Vantaa. Lopeta sonnan levitys jo.


      • Matkustajas
        Minä tiedän kirjoitti:

        Tarkoitatko Ilmailuhallitusta?
        Seutulan Lentoaseman omistaa Aero Oy. Sen tietävät kaikki paljon matkustaneet.
        Tätä kysymystä on aivan turha enää vatvoa.
        Lentoaseman nimi on Seutula ja sen omistaa Aero Oy.

        FINAVIA ylläpitää helsinki-vantaan lentoasema ! Ei ole Finnairin lentoasema lentää sieltä esim : norwegian,lufthansa ! Lopeta jo kiitos!


    • sjöskog

      Kaverilla on selvästi jäänyt päähän harhakuva Seutulasta rankaisun vuosien traumana.

      Kenttähän toimi rattijuoppojen pakkotyömaana joskus 60-luvulla, ja silloin sitä kutsuttiin Seutulaksi, vaikkei se koskaan kentän nimi ollutkaan.

      Ja omistaja on siis ilmailulaitos, ei ilmailuhallitus.

      http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Seutula

      • NäinMeillä

        "Ja omistaja on siis ilmailulaitos, ei ilmailuhallitus."

        Ilmailulaitoksen nimi on ollut jo vuosia Finavia.

        https://www.finavia.fi/fi/


      • 16+16
        NäinMeillä kirjoitti:

        "Ja omistaja on siis ilmailulaitos, ei ilmailuhallitus."

        Ilmailulaitoksen nimi on ollut jo vuosia Finavia.

        https://www.finavia.fi/fi/

        Jep, noin sanoinkin tuossa alkuperäisessä postauksessa.


    • joulua kentälle

      On sottainen ja kallis kenttä, se on minun mielipiteeni.
      Kun ollaan joulupukin maassa, se voisi näkyä terminaaleissa koristein ja mainoksin, sitä myös kaipaan....

      • Matkustajas

        Ei ole joulupukin virallinen lentokenttä ! Se on Rovaniemen letsikka kenttä ! Ja joulu ei ole ympärivuoden


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe