Yksi päivä olin erittäin rauhaton ja ahdistunut erään työpaikkani tilanteen takia.
Huomasin, että kissa reagoi ihan oudosti.
Jäi paikalleen tuijotttamaan minua kuin kysyäkseni.
Hyppäsi syliin jopa vessanpöntöllä ja aivankuin painautui liki lohdutttaakseen tai kysyäkseen.
Lähtiesä töihin oli aivan poikkeuksellisen levoton.
Kun sitten illalla palasin ja tilanne oli lauennut. Olin siis taas huojentunut itsekkin. Kissakin oli ihan normaali.
Aika liikkistä.
Miten kissat reagoi ihmisen tunnetiloihin
tietääkö ne
3
88
Vastaukset
- kiskiskiisaaa
Juu tietää, koita rauhoittua ennen kissan näkemistä.Niin et stressaa sitä.
Kissat, kuin myös koirat aistivat herkästi ihmisen mielialoja.
Minäkin olen koko ajan kissani kanssa samassa huushollissa, mitä nyt kaupassa käyn ja kissa kulkee mukanani reissuilla.
Kumpikin tiedämme hyvin mitä on meneillään.- Voi onnea kisu.
Siksi juuri kissa on lemmikkinä, ymmärtää puhetta, osaa lohduttaa,
riemuitsee omistajansa kanssa.
Siis kissa on hirveen ihku ja etenkin söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372668- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 40777
- 120743