Yksi päivä olin erittäin rauhaton ja ahdistunut erään työpaikkani tilanteen takia.
Huomasin, että kissa reagoi ihan oudosti.
Jäi paikalleen tuijotttamaan minua kuin kysyäkseni.
Hyppäsi syliin jopa vessanpöntöllä ja aivankuin painautui liki lohdutttaakseen tai kysyäkseen.
Lähtiesä töihin oli aivan poikkeuksellisen levoton.
Kun sitten illalla palasin ja tilanne oli lauennut. Olin siis taas huojentunut itsekkin. Kissakin oli ihan normaali.
Aika liikkistä.
Miten kissat reagoi ihmisen tunnetiloihin
tietääkö ne
3
67
Vastaukset
- kiskiskiisaaa
Juu tietää, koita rauhoittua ennen kissan näkemistä.Niin et stressaa sitä.
Kissat, kuin myös koirat aistivat herkästi ihmisen mielialoja.
Minäkin olen koko ajan kissani kanssa samassa huushollissa, mitä nyt kaupassa käyn ja kissa kulkee mukanani reissuilla.
Kumpikin tiedämme hyvin mitä on meneillään.- Voi onnea kisu.
Siksi juuri kissa on lemmikkinä, ymmärtää puhetta, osaa lohduttaa,
riemuitsee omistajansa kanssa.
Siis kissa on hirveen ihku ja etenkin söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009