Pyydän ystävällisesti jos joku ennustaja voisi katsoa tulevaisuuteni. Elän huonossa parisuhteessa ja olen jo kauan miettinyt että pitääkö erota vai ei?
Haluan myös lisää lapsia ja mieheni ei.
Olen aivan hukassa, tuntuu että jään elämästäni paitsi :(
Onko aika lähteä?
wikan
1
54
Vastaukset
Hei
sanon sillä tavalla, että olette jo lähes vieraat toisillenne miehesi kanssa. hän on henkisesti hyvin kaukana sinusta ja kodistaan.
sinä teet sen ratkaisun ja se on hyvien tähtien alla.
sinulla on hyviä ihmisiä lähelläsi, voit puhua ajatuksistasi. saat myös yhteydenoton, tämä voisi myös olla mieheltä. tämän puhumisen kautta, samoin kuin tuon yhteydenoton kautta sinulla menee paljon paremmin.
kyllä sinä otat jalat allesi, niin minä sanoisin.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433763- 382528
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362052- 231792
- 171709
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001632- 231598
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991476- 241457
- 221419