Olen nuori nainen, melkein 19 Vakka-Suomesta. Haluan ensisijaisesti seksisuhteen, mutta en pane pahakseni jos se muuttuu seurusteluksi. Neitsyt.
Etsin nuorta miestä 17v.->.
En ole hirveän naisellinen, mutta tuskin se sekstailua haittaa...
Jos kiinnostuit, pistä sähköposti tän viestin alle!
Haluan seksisuhteen ja...
19
552
Vastaukset
- ......
Työnnä.lö[email protected]
Otathan yhteyttä. Kuvakin olisi kiva :))
- Herrahuu420
- hihaho
määki tahon
- Turku123
[email protected] laita viestii oon hyvä kroppanen ja kokenu nuori mies !
- djdream
[email protected] odotan sua beibi :)
- .....
Työnnä löylykauha perseeseen
- poijku
[email protected] 19v kerron lisää;)
- speedfreak
..... kirjoitti:
Sinä kun kirjoitat sitä löylykauha perseeseen niin oletko joku pervo homo vai muuten vaan pipi päässä,vitun homo.
- .....
speedfreak kirjoitti:
Sinä kun kirjoitat sitä löylykauha perseeseen niin oletko joku pervo homo vai muuten vaan pipi päässä,vitun homo.
- mkllk754
speedfreak kirjoitti:
Antakaa sillä ihan rauhassa tunkea sitä löylykauhaa itselle perseeseen kun se näyttää niin tykkäävän siitä ja älkää välittäkää siitä jos se niin nauttii siitä. Jokaisella on omat pervoilut ja mieltymykset. Tuskin on homokaan ku taitaa olla siitä löylykauhasta persreikä jo niin löysä ettei kukaan homokaan nauti tälläisest
- 18v
olen 18v [email protected]
- .....
oon 17v [email protected]
- henkkamoa
Kik.henklamos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin334705Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee312276Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141780Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71708- 821492
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401392- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2311060Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101024Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.71987