Onko vaalea mies tulossa lähemmäksi minua? Meillä on aika pitkä historia ja ajattelen häntä usein. Milloin näkisit meidän olevan ihan virallinen pari? Meneekö siihen vielä ensi kesä vai tapahtuuko jo aikaisemmin jotakin? Hän pitää tiiviisti yhteyttä minuun. Se tuntuu hyvältä
Tuntijasi
3
115
Vastaukset
Hei
minusta tuntuu, että olemme kirjoitelleet jo aikaisemminkin.
mies on tehnyt taloudellisia päätöksiä ja ne ovat olleet hyviä. nyt hän harkitsee muutosta tai muuttoa.
minusta tuntuu, että teillä on paljon yhteistä. oikeastaan ei ole mitään, mikä olisi välillänne haitaksi. päinvastoin!
hän on kuin rapu, ottaa kaksi askelta eteenpäin ja yhden taaksepäin.
teillä on paljon onnea, mutta välissä on vielä yksi suuri kivi, liittyen hänen sukuunsa tai perheeseensä.
t. Keskiyö- Yksin yhdessä
Vastasit minulle jo heinäkuussa ja nappiin. Miehen suku tai paremminkin perhe on vielä meidän kompastuskivi. Mutta viimekertaisesta asiat ovat edenneet paljon. Minut on hyväksytty sukuun ja Kiitos paljon katsannostasi. Enkeleitä elämääsi
- Yksin yhdessä
Yksin yhdessä kirjoitti:
Vastasit minulle jo heinäkuussa ja nappiin. Miehen suku tai paremminkin perhe on vielä meidän kompastuskivi. Mutta viimekertaisesta asiat ovat edenneet paljon. Minut on hyväksytty sukuun ja Kiitos paljon katsannostasi. Enkeleitä elämääsi
Mikä vuodenaika näkyy kun tuo viimeinenkin kivi on käännetty? Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787