Ahvenanmaalla on rotuja kaksi on ylempi kiihkoruotsalaiset ja alempi suomenkieliset ylempi määrää siitä ettei alempirotuiset pysty tekemään mitään mikä on kielellisesti tärkeää heidän elämässään. Rotuerottelu on rasismia jos sen tässä selventäisi näille kiihkoisille ruotsalaisille mitä he oikeastaan ovat vaikka sen he karsastaen kieltävätkin, mutta sallittanee heidän olla rasisti Ålandiloisina.
Tulee ihan mieleen Pohjois-Korea siellä on varmaan malli otettu Ålandilaisilta?
Keskustelua rotuerotteluista
Mallia erotteluille
2
131
Vastaukset
- Ucssvydcubdu
Ei itku miten väsynyttä läppää toi muija taas kirjottaa...
Käyttäisit dildoa niin saat paremmat fiilikset. Tai tervemenoa ahvenoiden maalle niin saat siellä sitten tuheroos kunnon melaa. Sit sun ei tarttis täällä enää vonkaa. - MG 59
Miksi meidän pitäisi olla aina muita parempia? Helpointa olisi myöntää ne tahattomat virheet, joiden vuoksi patoutumat syntyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355