Miten voi mies, jota ajattelen? Miksiköhän hän ei vastaa, ei halua vai ei uskalla?
Tämä meidän yhteytemme, en usko että kuvitettelen sen vain, ja hän myös tuntee?
Tuntijasi
5
108
Vastaukset
Hei
tämä mies on irtautumasta entisistä liitoksistaan, hänellä on paljon unelmia. hän on romanttinen sielu.
hänellä on hyviä ystäviä ja seuraa. hän voi ihan hyvin.
tämä teidän yhteys on kahden tulen välissä, mies ei osaa vielä kallistua kumpaankaan suuntaan.
t. Keskiyö- Mies-kalalla
Kiitos sinulle!
Öö, voisitko mitenkään selvittää mitä tuo kahden tulen välissä tarkoittaa? Siis miettii ottaako yhteyttä vaiko ei ottaa, vai...
Danke schön... - Mies-kalalla
Mies-kalalla kirjoitti:
Kiitos sinulle!
Öö, voisitko mitenkään selvittää mitä tuo kahden tulen välissä tarkoittaa? Siis miettii ottaako yhteyttä vaiko ei ottaa, vai...
Danke schön...Hei!
Anteeksi että kysyn taas! Mutta jäi vaivaamaan - lyhyesti vain kysyisin tarkennusta, siis liittyykö asiaan joku toinen nainen vai muutenko hän vain ei tiedä mihin suuntaan kallistua? Mitään, jolla itse voisin vaikuttaa vai antaa vain olla ja antaa ajan kulua? Mies-kalalla kirjoitti:
Hei!
Anteeksi että kysyn taas! Mutta jäi vaivaamaan - lyhyesti vain kysyisin tarkennusta, siis liittyykö asiaan joku toinen nainen vai muutenko hän vain ei tiedä mihin suuntaan kallistua? Mitään, jolla itse voisin vaikuttaa vai antaa vain olla ja antaa ajan kulua?Hei
siinä se on, olisi kaksi naista.
tässä on toinen nainen, jota hän näkee arjen keskellä. hän on tarjoilija tai myyjä, jotakin palveluammatin harjoittajaa tarkoitan.
mies on irtautumasta entisestä piiiiiitkästä tuttavuudestaan ja tuntee olonsa yksinäiseksi, se on ongelma.
noh, sinun pitäisi ilmoittautua edes jotenkin, että pysyisit kuvioissa. tämä on sekava kuva.
joudut kilpailemaan tässä asetelmassa, haluatko sinä sitä?
t. Keskiyö- Mies-kalalla
tuntijasi kirjoitti:
Hei
siinä se on, olisi kaksi naista.
tässä on toinen nainen, jota hän näkee arjen keskellä. hän on tarjoilija tai myyjä, jotakin palveluammatin harjoittajaa tarkoitan.
mies on irtautumasta entisestä piiiiiitkästä tuttavuudestaan ja tuntee olonsa yksinäiseksi, se on ongelma.
noh, sinun pitäisi ilmoittautua edes jotenkin, että pysyisit kuvioissa. tämä on sekava kuva.
joudut kilpailemaan tässä asetelmassa, haluatko sinä sitä?
t. KeskiyöKiitos! Vielä selvennys, olen yrittänyt kehitellä jotakin yritystä kommunikointiin, kommentointia hänen postauksiinsa jne, mutta hän ei vastaa. Mistäköhän tämä sitten johtuu, eikö hän tajua että olen kiinnostunut, vai on välinpitämätön?
Tuo suhde ei taida olla vakava, muuten hän olisi varmaankin virallistanut sen? En välitä kilpailusta vaan siitä, että oppisin tuntemaan hänet paremmin. Toivon mukaan jossain vaiheessa on mahdollista tavata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2141737- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm110940- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596