Kannattaako ostaa sims 2...

:))

Kannattaako? Haluisin sen joululahjaks ja jos te voisitte kertoo millai se on erilaine ku sims 1.. Mitä ne simsit voi tehdä, saaks lisäosii sims 2..? Ne sims 1 lisäosat ei varmaankaa toimi sims 2? Meinaan mulla ois sims Deluxe Edition, Lemmikit, Lomalla, Hot Date, Super Star... Onks ne teiän mielest hyvii..? Pliiz vastatkaa edes johonki kysymyksist mut älkää jaksako sanoo et lue edellisii... Ku mun mielest on kivempi kysyy itte!

9

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anabell

En tiedä kannattavuudesta,koska siskoni ostaa minulle tänään. TS2:ssa on mm. 3D-grafiikka ja simit vanhenevat ja lopulta kuolevat. TS2:een ei oo vielä lisäosii,mutta tulee myöhemmin. TS1:en lisäosat ei toimi kakkosessa,onhan kyseessä eri peli. Ihan hyviä lisäosia sulla. Itelläni on deluxe edithion ja super star,tosi yritän ne myydä. Minustakin on tyhmää,ku sanotaan "kato muista viesteistä".

• apaavi

Kannattaa osataa sims 2. Se on sikahyvä peli! siin ne kasvaa, ja niil on sellasii ihme palkintoi joit saa ku toteutaa niitte toiveita. Se saa lisäosii. Ykkösen lisäosat ei toimi kakkoses. Ne lisäosat on hyvii.

• :))

Mut käyks se sims 2 Windows XP: hen?
      Ku mun kamul on se ja niil ei käyny se, tai sit siin oli vaan joku vika.. En tiiä.
      Mun kaverit kyl ainaki haukkuu niit lisäosii mitä mul on... Kuulemma ihan p*rseest...Ei mun mielest kyl. niitte mielest vaan taikaa on hyvä ja mul ei tietty oo sitä...

• Itelläni ainakin. Kaverillasi voi olla jotain, joka ei sovi siihen peliin. Siis et vääränlainen näyttökortti.

• hamppari
        lammas-jr kirjoitti:

Itelläni ainakin. Kaverillasi voi olla jotain, joka ei sovi siihen peliin. Siis et vääränlainen näyttökortti.

Ahaa no se oli sitten siinä niitten tietokonees tai siin levyl vika... I don't know... ;( toivon että meill toimii sitten... Meinaa mun frendi ei saanu ees rahoi takas siit pelist, ja sil sentää meni 3 kuukauden kuukausirahat siihen... Ei kovin ilonen oo....

• Only me

Kannattaa ostaa! En oo katunu yhtään että ostin omilla rahoillani thesims2. Siinä on tosi paljon värivaihtoehtoja tavaroissa. Simssitkin näyttävät oikeilta.Varoitus: Siihen jää helposti koukkuun! (niin ainakin mulle tapahtu) Vitsi sulla on tosi hyvii lisäosia! Mulla on vain Deluxe Edition ja Superstar. Mut Superstar cd vahingoittui eikä se enää toimi ;(

• hepokatikko

49% ostat 51% et osta mut toi oli silti mun mielipide :)

• death-angel

se että sims 2 on parempi kuin sims1 se on myös edistyneempi ja siinä on kaikki ykkös simssin lisä osat tavallaan samassa, voi hankkia lemmikin, jopa nelikeroksinen talo, paljon tavaroita, äiti tulee raskaaksi eikä ole enään mikään ihmeen juttu kun vauvan kehto ilmestyy huoneeseen. Teinit voivat tehdä rikoksia voivat mennä leireille kuten myös lapset, voit rikastua tai olla köyhä, ja muuta lisä tietoa löydät kun etsin esim. googlen avulla kuvia ja keskusteluita yms.!!!! KANNATTAA OSTAA!!! ;)

• apaavi

Eihän siinä voi mitään lemmikkii ostaa, paitsi kaloja, ja mitenkä ne muka voi mennä leirille!? HALOO!? :o/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      383
      8436
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1142
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      988
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      886
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe