Viime vuonna pikkujoulujen jatkoilla baarissa oli yksi työkaveri jonka kanssa olin sattumalta samassa pöydässä, siinä n. kuusi henkilöä ja siinä juteltiin ihan kaikkien kesken ihan niitä näitä. Yhtäkkiä loppuillasta tämä tyyppi käy käsiksi ja työntää kieltään kurkkuuni ja yritän rimpuilla pois kun ei nyt ihan kiinnosta. On sitä paitsi sen verran ikäeroa että ei ole edes imartelevaa. Ei ollut edes mitään peliä ennen sitä enkä mielestäni antanut ymmärtää mitään. Sitten kun ei usko niin lähden baarista ulos ja tämä seuraa ulos perässä. Onneksi kuitenkin jotenkin pääsin taksilla yksin kotiin.
Sen jälkeen tämä tyyppi on pommittanut sähköpostilla ja viesteillä ja keksinyt ties mitä tekosyitä hakeutuakseen minun seuraan. Heti ekassa sähköpostissa sanoin että unohda koko juttu ja sellaisia on pikkujoulut ja että jatketaan vain työkavereina.
Silti tämä tyyppi seuraa minua joka kurssille ja aina kahvilla hakeutuu samaan pöytään jos pystyy. Työmatkalla keväällä kävi taas humalassa käsiksi ja sanoin että jätä rauhaan. Yksi työkaverikin huomasi tämän ja silloin kerroin hänellekin tämän viestittelystä. Ihmetteli kuinka kauan olen jaksanut. Siis tämä jo keväällä!
Nyt kun pikkujoulut lähestyy niin tämä nyt lähettää viestiä pahoittelee että oli vähän pahantuulinen työmatkalla silloin keväällä. (Mitään ei kuitenkaan pahoitellut siitä että kävi käsiksi.) Sanoin suoraan että en ole kiinnostunut hänestä muuta kuin mitä työssä on pakko. Tähän vastasi että minä olen käyttäytynyt oudosti ja että olen kuulemma hänelle suuttunut kun välttelen kuulemma hänen seuraa. Minä sanoin että ei paljon kiinnosta ja että on aika karmivaa että joku kyttää kenen seurassa kahvini juon! Ehkä pitäisi lakata vastaamasta tälle sähköposteihin mitään!
Saa nähdä mitä tämä pikkujouluissa taas yrittää. En viittisi työpaikalla nostaa numeroa, mutta kun tätä on nyt vuoden kestänyt ja kun itse on sinkku niin voisi pitää hauskaa. Siis jonkun muun kuin tuon kanssa!
Ahdisteleva työkaveri
Tähti
0
365
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683614Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan242158Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391997- 1081597
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361274Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841225Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631176Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000