Ajatteletkohan sinä niin,että kaikille ihmisille on jossain joku joka on luotu juuri häntä varten ?Jos näin on,niin miksi he eivät kohtaa?Olen epäonnistunut jo turhan monta kertaa enkä jaksa uskoa,että häntä joka olisi minulle luotu on edes olemassakaan.Joka kerta kun olen alkanut luottamaan ihmiseen,niin kaikki kaatuu.Haluaisin saada luottamuksen takaisin,mutta en usko,että mikään silti muuttuisi.Olisi ihanaa löytää toimiva parisuhde.
Tuntijasi
3
74
Vastaukset
- turhautunut7
olisin onnellinen jos saisin vastauksen
Hei
no kyllä minä ajattelen niin! kyllä vakka kantensa löytää. ajattelen myös niin, että ihmisen tulee olla VALMIS ottamaan vastaan se kumppani, joka on hänelle tarkoitettu.
tässä kohtaa usein tehdään hätiköityjä päätöksiä. ehkä vastaan tullut ihana ihminen on liian lyhyt, hetkellisesti liian köyhä, harvahiuksinen, ääliö tietokoneen kanssa, lista on pitkä.
mutta se helmi on jokaista varten, se pitää vain löytää.
mutta eihän se aina helposti löydy, vauhdikkaassa nyky-yhteiskunnassa on niin kova vauhti, että jos ei heti ala tapahtua, antaa olla. tällä tavoin me päästämme monta hienoa kokemusta kokematta. valitettavasti.
ja minä kysyn sinulta, että miksi annat luottamuksesi jollekin, joka ei vielä ole ansainnut sitä? kannattaako se? et saa takertua toiseen, ennen kuin hän on valmis. jos jotakin todella haluaa, täytyy päästää irti. myös sanoin, ei vain teoin.
sinä et nähdäkseni ole ihan valmis vielä. sinulla on hienot ajatukset, en nyt löydä suomen sanaa (prinzip), mutta tarkoitan että suuntasi on oikea. ehkä toinen ei ole niin nopea ymmärtämään, että tästä voisi tulla jotakin. mutta sitten, kun se oikea helmi astuu auraasi, silloin te kumpikin tiedätte. siinä on myös haastetta, sillä sinulle sopii kumppani jonka kanssa voi väitellä ja keskustella, haastella ja nautiskella. mikään yksinkertainen halonhakkaaja ei ole sinua varten.
eli, sinun tuleva rakkauselämä on kuin valkoinen sivu kirjassa. kun osaat päästää odotukset pois likaamasta tätä puhtaan valkoista sivua, silloin sinä voit kohdata hänet.
t. Keskiyö- turhautunut7
Kiitos,tuo mitä sanoit miehestä joka minulle sopii voi todellakin olla totta.
Haluan mieheltä haastetta,enkä pidä nössöistä miehistä.Ja jotenkin,tässä viime päivinä olen kokenut kuin maailmani ja ajatukseni olisivat ikään kuin kirkastuneet.Koen ihmeellistä vapautumista.En tosin tiedä mistä ja miksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261