Eli otsikon mukainen on minun perhe ja kaikki ovat alle 8v itse olen 15v. Arvatkaapa onko vaikeaa tälläiselle lapsia vihaavalle henkilölle. Ensinnäkin tämä uusavuton (8v) on niin pilalle lellitty paska että se ei osaa tehdä edes leipää itsellensä ja useasti on vessastakin isällensä (idäpuoleni) huutanut että pitää tulla pyyhkimään...en oikeen tajua että miten voi olla mahdollista ja lisäksi se ei osallistu mihinkään kotitöihin vaan istuu päivät sohvalla ja pelaa tabletillaan, kerran yritti kyllä imuroida mutta ei onnistunut koska huoneeb sängyn alla oli kirjoja niin olivt kuulema tiellä että ei pystynyt imuroimaan... Ja sitten nämä adhd veljet (6v ja 7v) ovat koko ajan huutamassa,potkimassa,lyömässä... ja sitten kun äiti/isäpuoli sanoo että pitää lopettaa niin ei mitään vaikutusta katsoo vaan virne naamallaan silmiin... en ymmärrä miten voi olla niin rasittavia olentoja. Onko teillä muilla samanlaisia pentuja? (En oikeen löytänyt tälle viestille muuta paikkaa) ja saa kysyä jos on jotakin.
1 uusavuton veli,2 adhd veljeä ja 1 normaali sisko
1748jjfksl
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090