Haluaisin jotain vielä

hopblaa

Heipä hei. Noin vuosi sitten tyttöystäväni jätti minut sanomatta mitään. Kaikki meni niin, että itse olin juuri valmistumassa aikuispuolen ammattitutkinnosta. Olin aloittamassa työharjoitteluani tässä ammatissa. Yöt oli pitkiä ja päivät valuivat työssä. Pidin työstäni, se oli uutta ja kiinnostavaa. Samaan aikaan ikävöin 300 km päässä asuvaa tyttöystävääni jatkuvasti. Meillä oli tapana laittaa tietenkin viestiä pitkin päivää ja myöhemmin jutskailla aina netissä skypessä.

Noh, meille oli mahtunut monenlaista riitaa matkaan ja välillä yhteinen ymmärrys joko oli vaikeaa tai päädyin lukemaan millaista on narsistin kanssa parisuhde -skeidaa netistä, joka ikävä kyllä kuullosti tyttöystävältäni hälyttävän paljon. En tosin tästä huolimatta halunnut hänestä eroon, ikinä.
No pahoitteluni, että tekstini nyt pomppii näin, mutta työharjoitteluni aikana laitoin viestiä tyttöystävälleni normaaliin tapaan, mutta hän oli jotenkin kuin kyllästynyt minuun tai ei enään kiinnostunut? Viestit lyhenivät ja vastaaminen kesti pidempään...
En ymmärtänyt, että tämä tässä nyt olisi lopun alku. Yhtäkkiä tyttöystäväni lopetti viestittämisen sekä yhteydenpidon muutenkin minuun.

Olin joo onneton ja tyytymätön tilanteeseen, enkä saanut selkeitä vastauksia viesteihini myöhemmin vaikka yritin. Vedin jopa suoraan kysymyksen, että olemmeko me enään yhdessä vai emme? Eikä tähänkään kysymykseen tullut kieltävää, eikä myöntävää vaan syyllistävä vastaus.

Nyt kun tässä vähän yli vuoden olen yksinäni ollut, niin olen huomannut olevani onnellinen vapaudesta, mutta en onnellisempi siitä etten tiedä mitä hänelle kuuluu. Joskus tulee sellainen olo, että haluaisin muuten vain kuulla mitä hänelle kuuluu, miten hän voi. En tästä huolimatta "kykene" soittamaan hänelle, koska ylpeyteni? ei halua alistua kysymään häneltä, joka minut jätti kuin tiskirätin sanomatta sanaakaan...
Ottaisitteko itse yhteyttä eksäänne muuten vain jos teille kävisi näin?

1

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      sä siis haluat kysyä sen kuulumisia? Et mistään muusta syystä halua ottaa häneen yhteyttä? Vain siksi kun sua kiinnostaa miten hän voi. Sanoisin että joko sä valehtelet itsellesi tai meille.
      Mun neuvo on että unohda koko muija, se on unohtanut sut jo ennen kuin edes viestittely loppui.
      Sulla on vain romantiikan/rakkauden nälkä ja eksien kuulumiset alkaa kiinnostaa aina kummasti.

      Keksi jotain muuta kiinnostavaa tunne-elämäsi puolelle, älä palaa paskaan mistään syystä. Hänelle kuuluu ihan sitä samaa kuin sunkin kanssa, nyt vain jonkun toisen kanssa samat kuviot. Se on elämää. Sun elämää se ei kosketa eikä pidäkkään tuollaisen eron jälkeen. Se ei kaipaa sua, se ei tule antamaan vastauksia erosta nyt sen enempää kuin silloinkaan. Eteenpäin siis, katse pois menneestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe