Idiootit pk-seutulaiset, katsokaa säätä

5+3

21

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme pässi

      ja unohdetaan ne menneet aamuliukkaat ja lumisateet, hienoa dorka.

    • raaps raaps

      Parempi viikkoa liian aikaisin kuin päivä liian myöhään.

    • anyone?

      Kitkat on keksitty.

      • parasta alle

        Mutta nastat pitää paremmin taajamien ja keskustojen liukkaiksi kiillottuneissa risteyksissä ja muutenkin. Kitka on hyvä lumessa, mutta lumi tamppaantuu nopeasti "jääksi".

        Mahtaa näitä kitkauskovaisia kiehuttaa kun joka puolelta kuuluu rapinaa?


    • ennen, kun

      rengaat

    • Stadilainen

      Ole juntti hiljaa kun et mitään ymmärrä.

    • 46346363

      Itse olet idiootti kun et ymmärrä että yksikin lumikuuro tai aamupakkanen aiheuttaa helposti kymmeniä ketjukolareita ja ulosajoja kun ajetaan vielä kesärenkailla. Vain tyhmä vaihtaa talvirenkaat korkeimman lämpötilan mukaan, viisas vaihtaa matalimman lämpötilan mukaan ja myös etelä-suomessa talvirenkaille on jo ollut tarvetta mustalla jäällä.

      Täällä pohjanmaallakin oli perjantaina lumi maassa ja ihmiset olivat kesärenkailla todella vaikeuksissa, moni ei tullut töihin ja sattui paljon ulosajoja ja ketjukolareita kun oli vielä kesärenkaat alla. Nämä ulosajajat ja kolaroijat ovat juuri sinunkaltaisia idiootteja jotka ei ymmärrä että se yksikin lumikuuro on liikaa.

      • Ja asiaa ei auta

        se, että PK-seudulla turvaväli on tuntematon käsite ja kahden samaan suuntaan liikkuvan auton välinen tyhjä tila tarkoittaa, että siihen on kiilattava.


    • Vaihteleva sää

      Tuohonkin listaan on jo ilmestynyt taas yöpakkasia...

    • nasta

      torstaina tulee nastat alle ja piste. pk seutulainen

    • sakkoa nuijille

      Työnnä hanuriis nasta kumis ääliö, joulukuus saa vasta käyttää nastoja älyvapaat kansalaiset!

    • Aivan sairasta!

      Ajotaidottomat ja säästä mitään ymmärtämättömät tyttöset ovat jo näköjään vaihdattaneet nastarenkaat alle. Sen näkee Kehä 1:llä kun bitumi on jo nyt 29.10.2014 hakkautunut ajourissa tien pinnasta jättäen jäljelle lähes lumivalkoiseksi hakkautuneen kivipinnan. Näin parissa viikossa on jo saatu viime kesänä pinnoitetut uudet asfaltit piloille. Hullujako olette? Lämpöä on enemmän kuin oli kesäkuussa juhannuksena.

      • No jaa, varautumista

        Näkyy ammattiliiikenteessä, noissa ambulansseissa ja monen yrityksen pakettiautoissa jo tosiaan olevan nastarenkaat. Poliisiautoja en olekaan nähnyt, mahtaakohan jo niissäkin.
        Ei noita tyttöset aja, vaan ammattilaiset....

        Henkilöautoissa ei vielä kovin monissa, mutta on kyllä...


    • tervetuloa Poriin...täällä ajettas kesälläkin nastarenkailla jos laki sen sallisi...onneksi en ole täältä kotoisin...15 talvea mennyt huonoilla talvirenkailla ja kitkarenkailla...ilman ongelmia...

      • Kusiluistimet!

        Onko Porilaisilla kaksikymmentä vuotta vanhoja nokian hakkapeliittoja alla?


    • Niin voihan se Talvi tosiaan yllättää...minua se tosin ei ole koskaan yllättänyt...kun olen seurannut säätiedoituksia...ja jos renkaiden vaihtoon menee puol tuntia,ehdin hyvin ennakoimaa,jopa aamulla ja vaihtaa renkaita...tosin kitkoillakin pärjään.

    • jo huomenna

      Kohta tulloo lunta etelään, landepaukut saapi jonotella kehäteillä!

      • vajaalla mennään

        Onneksi ovat vajakit reilun kuukauden karhentaneet nastoilla asvalttia. Ehkä siinä on sitten parempi pito kun lunta tulee.


    • Miselin ukko

      Jep, jep ja hilirimpsis.

      Suvikumilla mennään vielä pariviikkoa.
      Talvirengaspakkohan alkaa vasta joulukuusta, eikä sittenkään pakko ole laittaa.
      Mulla on misukan ZXZ renkaat alla ja hyvin on pitoa riittänyt.

      Ja kuten joku totesikin riittää että 85% karhentaa tietä nastarenkaillaan.

    • tankki käyttöön

      Pääkaupunkiseudulle sopii vain telaketjuajoneuvot koska siellä on maan huonoimmat kuskit.
      Onneksi ei ole ollut sinne mitään asiaa yli 10 vuoteen. Ja toivottavasti ei tulekaan seuraaviin 10 vuoteen.

      • T-54

        Taas tänään tuli todettua, etta yllättäviä tilanteita tuli eteen idioottimaisten hätäjarrutusten ja kohtuuttoman turvavälin pidon takia. Tosin itse olin liikkeellä huonoilla renkailla, mutta samaan ilmiöön olen törmännyt myös liian hyvillä renkailla. Ja asfaltti on jo menetetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe