Voisko joku kertoa, mistä löytyy ko Ducaton öljynpaineanturi. Olin juuro auton alla peilien ja lamppujen kanssa, mutta ei osunut kohdalle.
Kävi nimittäin niin, että öljyvaly syttyi ihan yht'äkkiä. Moottorista ei kuulu mitään sivuääniä ja käy nätisti. Minulle kerrottiin, että anturi häikkää. Tilasin uuden, mutta mites vaihtaa, kun ei löäydy paikkaa...
Kiitos avusta etukäteen :)
Ducato 2,5 D 1996 öljynpainaunturi
7
1735
Vastaukset
- foortti
Kyllä sen pitäisi siitä öljynsuodattimen läheisyydestä löytyä, Ducatosta en tiedä mutta yleensä se on lähellä sitä suodatinta.
- Eka Ducato
Kiitti vastauksesta, mutta ei löydy anturaa suodattimen kupeesta. On todella hyvin piilotettu. Minulla on korjauskäsikirjakin, mutta siinä ei ole halaistua sanaa öljynpaineanturasta. Olisiko piilotettu suodattimeen. se on aika outo. Suuri paksu klumppi, missä on letku kupeessa. Muuten näyttää tavalliselta kierrettävältä.
- Eka Ducato
Vielä vähän lisää tuohon autooni. APUA pyydän nöyrimmin, sillä mulla on matkaa kymmiä kilometrejä korjaamolle, eikä tyollaista asuntoautoa oikein viitsisi hinailla sellaisia matkoja. Olen käynnistänyt auton öljyntäyttöroppu auki. Oljy npusee hyvin nokka-akselille, eikä roiski ulos reiästä lainkaa. MYös käyntiääni on hyvä.
- älä osta fiaattia
Ei enää ikinä ducatoa
Mulla on fiat ducato -02 mallia,eikä ole ollut mitään ongelmia,auto ollut minulla uudesta lähtien
- niijustiinsa
Vaihda menopeliä.............
- RR-15
Minulla on dugato johon tuli sellainen vika että öljyn paine valo ei syttynyt ollenkaan.
Tarkistin että valon poltin oli ehjä.
Sitten paine kellon kimpuun. Mutta mistä löytyy???
Ei ainakaan näiden palstojen vinkkejen prrusteella mistään.
Auto ylös ja ammatti mies asialle.
Sieltähän se löyty alhaalta lohkosta laturin takaa.
Koko homma makso 159e.
Kello 9.9e termostaatti 42.10e jääh.neste 7.00e työ75e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1504048Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3903135Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111728Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23881- 71849
- 45809