Voisko joku kertoa, mistä löytyy ko Ducaton öljynpaineanturi. Olin juuro auton alla peilien ja lamppujen kanssa, mutta ei osunut kohdalle.
Kävi nimittäin niin, että öljyvaly syttyi ihan yht'äkkiä. Moottorista ei kuulu mitään sivuääniä ja käy nätisti. Minulle kerrottiin, että anturi häikkää. Tilasin uuden, mutta mites vaihtaa, kun ei löäydy paikkaa...
Kiitos avusta etukäteen :)
Ducato 2,5 D 1996 öljynpainaunturi
7
1500
Vastaukset
- foortti
Kyllä sen pitäisi siitä öljynsuodattimen läheisyydestä löytyä, Ducatosta en tiedä mutta yleensä se on lähellä sitä suodatinta.
- Eka Ducato
Kiitti vastauksesta, mutta ei löydy anturaa suodattimen kupeesta. On todella hyvin piilotettu. Minulla on korjauskäsikirjakin, mutta siinä ei ole halaistua sanaa öljynpaineanturasta. Olisiko piilotettu suodattimeen. se on aika outo. Suuri paksu klumppi, missä on letku kupeessa. Muuten näyttää tavalliselta kierrettävältä.
- Eka Ducato
Vielä vähän lisää tuohon autooni. APUA pyydän nöyrimmin, sillä mulla on matkaa kymmiä kilometrejä korjaamolle, eikä tyollaista asuntoautoa oikein viitsisi hinailla sellaisia matkoja. Olen käynnistänyt auton öljyntäyttöroppu auki. Oljy npusee hyvin nokka-akselille, eikä roiski ulos reiästä lainkaa. MYös käyntiääni on hyvä.
- älä osta fiaattia
Ei enää ikinä ducatoa
Mulla on fiat ducato -02 mallia,eikä ole ollut mitään ongelmia,auto ollut minulla uudesta lähtien
- niijustiinsa
Vaihda menopeliä.............
- RR-15
Minulla on dugato johon tuli sellainen vika että öljyn paine valo ei syttynyt ollenkaan.
Tarkistin että valon poltin oli ehjä.
Sitten paine kellon kimpuun. Mutta mistä löytyy???
Ei ainakaan näiden palstojen vinkkejen prrusteella mistään.
Auto ylös ja ammatti mies asialle.
Sieltähän se löyty alhaalta lohkosta laturin takaa.
Koko homma makso 159e.
Kello 9.9e termostaatti 42.10e jääh.neste 7.00e työ75e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793