Tiedot turvassa?

Suojaako ilmainen virustorjunta henkilötietoni esim. Kingissä ja Pinterestissä?
10146
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Suojaa vain siinä tapauksessa jos koneelle yrittää tulla haittaohjelma joka varastaa noiden palveluiden tietoja ( Ja silloinkin ei suojaa täysin).

Sama homma maksullisissa.

Äänestä

ei suojaa

Äänestä
  • Voitko perustella, miksei? Kun nyt kerran olen käynyt suojatulla yhteydellä varustetuissa s-postissa, Kingissä ja Pinterestissä, pitääkö minun vaihtaa salasanani?

Äänestä

• Perustelut? kirjoitti:

Voitko perustella, miksei? Kun nyt kerran olen käynyt suojatulla yhteydellä varustetuissa s-postissa, Kingissä ja Pinterestissä, pitääkö minun vaihtaa salasanani?

Se virustorjunta ei suojaa tietojasi millään tavalla.

Äänestä

Ei tarvitse jos salasanani on riittävän vahva ja hankala. Jos taas liian helppo niin pitää vaihtaa.

Äänestä
  • Ilmeisesti siis myös pilvipalvelutunnukseni ja koulun moodletunnus on turvassa? Ainakin pilvipalvelun salasana on vahva. Koulun tunnusten salasanan voin vaihtaa.

Äänestä

Kyllä jos tietoturva on hyvällä tasoa.

Äänestä
  • No, ilmainen virustorjunta on käytössä. Uusimmat päivitykset on kuitenkin asennettu. Ja surffailuun käytän normaalia käyttäjätiliä.

Äänestä

Olen nyt vaihtanut salasanat kaikkialle muualle kuin pilvipalveluun ja yhteen s-postiosoitteeseen, jonka uskon olevan vahva. Uskallanko nyt käydä omalla koneella näissä suojatuissa paikoissa, vaikka käytössä on ilmainen virustorjunta?

Äänestä

Jopa ilman virustorjuntaa pärjää joten miksipä ei.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Ovatko? kirjoitti:

Suojaako ilmainen virustorjunta henkilötietoni esim. Kingissä ja Pinterestissä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu