Suojaako ilmainen virustorjunta henkilötietoni esim. Kingissä ja Pinterestissä?
Tiedot turvassa?
10
107
Vastaukset
Suojaa vain siinä tapauksessa jos koneelle yrittää tulla haittaohjelma joka varastaa noiden palveluiden tietoja ( Ja silloinkin ei suojaa täysin).
Sama homma maksullisissa.- 0hm0
ei suojaa
- Perustelut?
Voitko perustella, miksei? Kun nyt kerran olen käynyt suojatulla yhteydellä varustetuissa s-postissa, Kingissä ja Pinterestissä, pitääkö minun vaihtaa salasanani?
- 0hm0
Perustelut? kirjoitti:
Voitko perustella, miksei? Kun nyt kerran olen käynyt suojatulla yhteydellä varustetuissa s-postissa, Kingissä ja Pinterestissä, pitääkö minun vaihtaa salasanani?
Se virustorjunta ei suojaa tietojasi millään tavalla.
Ei tarvitse jos salasanani on riittävän vahva ja hankala. Jos taas liian helppo niin pitää vaihtaa.
- OK sitten
Ilmeisesti siis myös pilvipalvelutunnukseni ja koulun moodletunnus on turvassa? Ainakin pilvipalvelun salasana on vahva. Koulun tunnusten salasanan voin vaihtaa.
Kyllä jos tietoturva on hyvällä tasoa.
- OK sitten
No, ilmainen virustorjunta on käytössä. Uusimmat päivitykset on kuitenkin asennettu. Ja surffailuun käytän normaalia käyttäjätiliä.
- Salasanat vaihdettu
Olen nyt vaihtanut salasanat kaikkialle muualle kuin pilvipalveluun ja yhteen s-postiosoitteeseen, jonka uskon olevan vahva. Uskallanko nyt käydä omalla koneella näissä suojatuissa paikoissa, vaikka käytössä on ilmainen virustorjunta?
Jopa ilman virustorjuntaa pärjää joten miksipä ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246