Sen J (kiusaajani) kanssa naimisiin ja unohtakaa minut. Ehkä järjestätte taas jonkun salaliiton ja kapinoitte minua vastaan vaikka tiedätte hyvin minkälaista minulla on ollut!
Mene perkele
4
206
Vastaukset
- Päinvastoin
En tiedä tosta jiistä mitään kun luulin että pussailette kokn ajan suahan mä ajan takaa ja yritän kiusata jiitä
- woman...............
Tykkäätkö sä Heiskanen oikeasti siitä kiusaajastasi? Rakkaudestako olet noin hajalla?
- Suippumadon
Mikähän takia mulle tuli tämä viesti ketju puhelimeen työpöydälle ja hälytti vielä 🤔🙄😲 että jo on prkl.
- oppeliini1
Laita puhelimesi äänettomälle, poista itsesi kaikista SOMEISTA, laita epäilyttvvät ihmiset soittokieltoon ja ala elämään itsellesi
Typeriä viestejä saadessasi, vain DELETE (poista) äläkä jätä noita idioottimaisia viestejä muistipankkiisi!
Sinun ei tarvitse ottaa vastaan honoja viestejä mitään kautta ellet halua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1392978
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572358Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281891- 1301597
- 721367
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641358Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731332- 891095
- 901029
- 132991