halloweenbileisiin vinkkejä??

halloweeniscoming

Hei ! Oon 13 v tyttö ja oon nyt bestiksen kanssa järjestäny muutamana vuonna halloween bileitä ihan vaan muutaman hyvän kaverin kesken, jotka on sitte jääny yöksi. Ois kiva saada jotain UUSIA ideoita kun kaikki nää vanhat alkaa olla niin käytettyjä.. Ollaan kuitenki mietitty esim että

Ruoka:
-KÄSI BOOLIMALJASSA se jäädytetty käsi boolimaljassa, ja jos vaikka mehu on punaista niin hyvin toimii..
-LUUKULHO eli hankit vaahtokarkkeja ja suolatikkuja. Sitten sulatat osan niistä vaahtokarkeista ja teet niistä suolatikuista ja lopuista vaahtokarkeista semmosia " luita " ja sit kuorrutetaan sillä sulaneeella ..
- KAIKKI PERUS KARKIT, SIPSIT
ja myös esim sipsipussiin voi kataa vähän elintarvike väriä ekana ja sit ravistaa ennenkuin kaataa esimerkiksi johonkin kulhoon.

KORISTELU:
-VAROITUSKYLTIT, HAUTAKIVET pahvista
-KANNATTAA KÄYDÄ BUTTERICK'S nimisessä kaupassa, sieltä saa paljon kaikkea halloweeniin
-KAIKKI LAMPUT NAAMIOIDAAN SILKKIPAPERILLA, esim mustalla, liilalla niin saa hienon valaistuksen
-PIMEÄSSÄ KIILUVAT SILMÄT eli tyhjään vessapaperirullaan leikataan silmän muoto, ja sisään teipataan semmonen loistetikku (glow stick) ja niitä jonnekkin pimeeseen niin näyttää et siellä kiiluis silmät
-HIRTETTY VAUVA esimerkiksi verhon taakse voi laittaa sieltä ylhäältä roikkumaan köyden, ja sit vvoi laittaa sinne esim Baby Bornin nii näyytää et se on hirtetty ja sit vaikka käsi törröttämään sieltä verhon takaa ja ku joku utelias vieras tulee kattoon ni "iiiik" :D

TEKEMINEN
-KARKKI VAI KEPPOS KIERROS
- KUMMITUS JUTUT

Kiitos jos antaisitte vinkkejä ollaan ihan pulassa mun kaverin kanssaa :D
Hyvää Halloweenia ;)

1

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok.

Meil oli tänää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      321
      8396
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2685
    3. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      172
      1599
    4. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      46
      1589
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      69
      1487
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      21
      1210
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1079
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      1065
    9. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      42
      1065
    10. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      991
    Aihe