Tietääks kukaa miten wingapitan rahaa saa takasin. Jossain oikeudessa tai vakuutuksesta vaikka kotivakuutuksen kautta. ukko pelasi wingapitaa ja nyt se sano että talo lähtee ja Fiat Punto myös. Ei kai ne autoo voi viedä jos bussit ei kule ja töissä käydään, ainakin mä käyn leipomossa ja sielä on aamuhuki neljältä. Ukko on saikulla selän takia jo kuus vuotta tai siitä asti kun se alko pelaa gapitaa. Talo on yhessä tehty vaikka avioehtoo ei oo. Punto on ukon kirjoilla vaikka minä sen osti ja ukko remppasi helmat. Ei kai takavarikkoo voi viedä toisen omaisuutta vai voiks? Onneks on aikuset lapset ja paikka mihin mennä. Poika sano että lemppaa tuo ukko mäkeen kun se nykyää ottaa liika tiuhaa juomaa. Voin mä sen lempata mut saaks mitenkää rahaa takasi?
Voiks rahat saada takasi. kysymys vaan
5
79
Vastaukset
- buhahahaaaaaa
ei muutako perse kadulle sieltä ne fyrkat takas tulee
niinhän täällä monikin aikoo tehä mutta thaimaassa=)) - täysin herrassa
– Tällä hetkellä rikoshyötyjä vaaditaan valtiolle suoraan. Hetki sitten tuli lainsäädäntömuutos siihen, että hakemuksesta sitä voidaan käytännössä jakaa sitten. Millä aikataululla tapahtuu ja miten saadaan tuomioita lainvoimaiseksi ja ulosoton kautta tuomion hyötyjä kerättyä, se on täysin herrassa, Mika Appelsin kertoo.
- InsAllah
Tee rikosilmoitus 15.6.2009 mennessä niin sitten setä- taikka tätisyyttäjä touhuaa sulle rahat takaisin.
Jos herra vain suo.... - Mirkku vielä
En kai mä nyt tuosta ukosta jouvu tekemään rikossyytettä vai juovunko? Mä haluun vaan pitää Punton ku se on varmasti mun rahoila ostettu ja mulla on vielä kuittiki tallessa. Ei kai se rekkari määrää kuka auton alkuja osti vai määräkö? Mä kysin kans pojalta ja se sano et auton on sen kenelä on arvo osa rekkarista. Missä se arvo osa sit vois olla. Autossa se ei oo? Yks hullu puhuu vaan herrasta ja appelsiineista, en mä mitää hulluje uskovaisten saarnaa tarvi vaan auton.
- Mirkkuko se siellä?
Terve vaan Valkku! Yksi asia sulle vaan tiedoksi: se Punto on ihan sus'. Käy ajamassa ihan oikealla autolla, niin voit lopettaa itkusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891