Niin siis otsikko jo kertoi ongelmani eli mitä voisi ostaa tulevalle isälle lahjaksi isäinpäivän. Meille on esikoinen syntymässä helmikuussa joten jotain voisi ostaa kun suurimmat riskit on jo kumminkin ohi.
Lahja vinkkejä odottaen!
Mitä tulevalle isälle?
9
7023
Vastaukset
- Unna
kortsuja!
- aliisa
Teetä t-paita jossa on kuva vaavista eli ultraäänikuvasta! Helioksella voi teettää.
Sitten mieskin voi kantaa vauvaa vuorostaan kunnes syntyy.- minä
tosi hyvä idea!!!!
ootko itse teettäny paitaa? mitä mies oli mieltä? - aliisa
minä kirjoitti:
tosi hyvä idea!!!!
ootko itse teettäny paitaa? mitä mies oli mieltä?aion teettää kun tuun paksux, eli en oo vielä tehny
- Nimetön
Ei vielä mitään. tulee isä vasta sit kun lapsi on maailmassa.
- piipi
Mä ainakin aion ostaa molempien muksujen puolesta isille jotain pientä kivaa, vaikka toinen ei ole vielä syntynyt. Sain mäkin äitienpäivänä lahjan vaikka esikoinen oli vielä masuasukki. :)
- Nimetön
piipi kirjoitti:
Mä ainakin aion ostaa molempien muksujen puolesta isille jotain pientä kivaa, vaikka toinen ei ole vielä syntynyt. Sain mäkin äitienpäivänä lahjan vaikka esikoinen oli vielä masuasukki. :)
Joka perheessä on omat tavat. Meillä on isää muistettu vasta sit kun lapset on maailmassa. Meillä on kaikki 3 lasta kyllä syntynyt marraskuussa joten meillä on aina isäpaivän aikoihin melkoinen rumba. ;)
- miimupiimu
Empä menis ostamaan mitään,tuo huonoa onnea...
Kaverini ostivat isänpäivälahjaksi perheelleen tuliterän audin, nyt kun vauvakin on kohta tulossa,pitäähän se olla kunnon tila farkku..leuhittelivat sillä kuin kukkoset tunkiolla..ja pienokainen tuli, mutta taivaan enkeli vei..nyyh.. - äippä
kun ei se vielä ole ISÄ , hyvää kannattaa odottaa eli sitä ensimmäistä isäinpäivää.
Jaksa nyt odottaa onhan niitä äitienpäiviäkin tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811