Netin pioneeriajat jo takanapäin mutta olisiko tulevia netpirpanoita kohtaan viisaampaa logiikkasuojaa ja opetusta jod Default toisinpäin. Eli : Upea pörssifirmamme aikoo tehdä vihdoinkin työtä ja poistamme kommenttisi vuoden kuluttua automaattisesti. Jos haluat että kommenttisi on julkaistuna pidempään paina ä kääpiöisvalikko esiin.
Ei nyt tarvitse olla yhtä ikävän karrikoidusti mutta esim.
A haluab että upea kommenttini säilytetään ikuisesti tuleville sukupolville. Olen varma jo nyt siitä että ukkinakin olen ylpeä ajatuksistani silloinkin. Samoin lapseni,lapsenlapseni heidänkin ystävät ja sukulaiset sekä liiketuttavat
B tyydyn hieman vähempään.
Minulle sopii 10 vuoden säilytysaiks
C 5 vuotta. Kiitos riittäisi ihan mukavasti.
miten eroon blogger,google...4. osa
julkaisunylläpitoaik
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862