Eli oon 14 ja mulla on ahdas esari.. mitä pitäis tehä et sais kuntoon? Se "kusireikä" näkyy juuri ja juuri kokonaan, eikä oikeen huvittais mennä käymään terkkarilla näyttääs, puhumattakaan mistään leikkauksista...
ahdas esari..
7
182
Vastaukset
Oletko ajatellut itsemurhaa? ei tarvitsisi huolehtia ahtaasta esinahasta enää ;). No, jos haluat venytellä sitä niin venyttele suihkussa, ja kyllä sen pitäisi siitä löystyä vielä. Jos ei niin leikkaus. Vaikka se on ihan henkilökohtainen päätös haluaako leikkaukseen vai ei.
Käy nyt kuitenkin tohtorilla. Leikkauksen vaihtoehtona on nykyisin kai joku hormonivoidehoito. Venyttelykin tietysti tepsii kun vain jaksaa treenata.
- Hhi.
Iho venyy joten venyttele. Kannattaa kuitenki käydä terkkarilla näyttää sitä ja pyytää asiantuntijan mielipide. Se ei tapa sua, sä et kuole jos meet sinne ja annat sen tutkii sut.
- ghndc
kuumaa teini pillua tästä linkistä!
http://j.gs/2841832/paljastapintaa- mainokset ärsyttävät
mitä tarkoittaa "adfly" ja miksi sivustolla pitää klikata varmistus että poistun sieltä?
- ebin
itellä oli sama juttu, kantsii hakee apua, itse hankin leikkauksen eikä mitään ongelmia enää
- esariKehari
En ole tälläisesta ongelmasta ennen kuullutkaan. Voit aina anoa siirtymistä päiväkodin puolelle jos esikouluun alkaa niin ahtaat paikat tulemaan. Olethan sentään jo 14 -vuotias pippeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351