KIRKKOHÄÄT

sevenseven32

Minähän menen kirkossa vihille vaikka homon kanssa, minähän en maistraattivihkimiselle anna mitään arvoa. Kiva ,minähän samalla lyttään Denniksen kahdet maistraatti häät alimpaan helvettiin, kyllä minun kelpaa, minähän sentään saan roudattua upean urhoni peräti kahdesti kirkkoon. Tehkää perässä, perästä puheenollen: ihanaa kun Dennis julkisesti kourii häätanssin aikana. kateelliset kiemurtelee, myötähäpeästä kö?

11

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjep

      mitäpä tuohon muuta lisää kuin, aamun naurut, heh.

      • Spitalfields

        Onneksi vältit repeämät tällä kertaa.


    • Prämli

      Sähköpostissa oli eräs kiinnostava uusi työjuttu, ihan uusi aluevaltaus minulle, mutta siitä lisää myöhemmin. Oke on niin mustis, kun onnistuin nappaamaan hampaattoman sairaseläkeläisen.

      • enepäile

        kyllä nyt laitetaan pääasiaa kuntoon, saarivaltiossa riitti hiirenhännät koska niin minä halusin. Epäilempä ettei taidot Denniksen siskolla riittänyt parempaan, eikä ollut varaa kampaajaan., mutta nyt näkevät epäilijät; on kuulkaas varaa ja tyyliä.


    • lupsa

      Juuri näin, Kiitos ap ja Prämli!

    • eatthis

      Jasmininsa tulee mieleen Edie Bouvier Beale, jotenkin höpsähtänyt, irrallaan reaalimaailmasta ja elelee jotain omaa mielikuvitusjulkkiselämää.

      http://slatnick.com/images/185675f.jpg


      #poor#girl#so#sad

      • älä loukkaa Edietä

        No ei kyllä tule.

        Edie ja äitinsä olivat oikeasti yläluokkaisia, sittemmin köyhtyneitä ihmisiä Yhdysvaltain itärannikolta. Niissä piireissä, mihin he kuuluivat, liikkuivat upporikkaat ja kuuluisat ihmiset. Heillä molemmilla (myös siis äidillä, puhumattakaan suvusta sitä ennen) oli yläluokkainen kasvatus, mihin kuuluu mm. laaja yleissivistys. Yläluokkaisen naisen tuli osata keskustella kaikesta länsimaalaisen sivistyksen piiriin kuuluvasta ja vähän muustakin. Tyylitaju ja etiketin hallitseminen olivat myös olennainen osa kasvatusta.

        Heidän luonaan vierailivat aikoinaan Yhdysvaltain poliittinen ja taloudellinen eliitti. He edustivat nk. vanhaa rahaa.


        Jasmin Mäntylästä tulee mieleen tyylitajuton, ilkeä, opportunistinen ja sivistymätön suttura. Ei enää edes Hyacinth Bucket, koska Hyacinth sentään hallitsee käytöstavat ja etiketin, ja omaa jotain tyylitajuksi luonnehdittavaa (tai ainakin uskoo omaavansa).


      • Kuppia kallistava nuppi
        älä loukkaa Edietä kirjoitti:

        No ei kyllä tule.

        Edie ja äitinsä olivat oikeasti yläluokkaisia, sittemmin köyhtyneitä ihmisiä Yhdysvaltain itärannikolta. Niissä piireissä, mihin he kuuluivat, liikkuivat upporikkaat ja kuuluisat ihmiset. Heillä molemmilla (myös siis äidillä, puhumattakaan suvusta sitä ennen) oli yläluokkainen kasvatus, mihin kuuluu mm. laaja yleissivistys. Yläluokkaisen naisen tuli osata keskustella kaikesta länsimaalaisen sivistyksen piiriin kuuluvasta ja vähän muustakin. Tyylitaju ja etiketin hallitseminen olivat myös olennainen osa kasvatusta.

        Heidän luonaan vierailivat aikoinaan Yhdysvaltain poliittinen ja taloudellinen eliitti. He edustivat nk. vanhaa rahaa.


        Jasmin Mäntylästä tulee mieleen tyylitajuton, ilkeä, opportunistinen ja sivistymätön suttura. Ei enää edes Hyacinth Bucket, koska Hyacinth sentään hallitsee käytöstavat ja etiketin, ja omaa jotain tyylitajuksi luonnehdittavaa (tai ainakin uskoo omaavansa).

        Jamsiinin tausta ja tyyli viittaa kyllä
        enempi tv-sketsisarjoihin Benidorm
        ja PikkuBritannia. Iltatissutteluineen.


      • niimpä32
        Kuppia kallistava nuppi kirjoitti:

        Jamsiinin tausta ja tyyli viittaa kyllä
        enempi tv-sketsisarjoihin Benidorm
        ja PikkuBritannia. Iltatissutteluineen.

        kierrätyskamaa nätti Prämlin rouvalla päällä, sama turkiskeeppi mikä oli Miken kanssa avioituessa. Järkevää ja ihanan köyhää.


      • edell
        niimpä32 kirjoitti:

        kierrätyskamaa nätti Prämlin rouvalla päällä, sama turkiskeeppi mikä oli Miken kanssa avioituessa. Järkevää ja ihanan köyhää.

        sori ei sentään nätti vaan näytti, niin mua


    • MarianneKalliio

      On ihana muru bestis Henna Peltonen juhlissa mukana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe