Tulee pahanhajuisia tuhnuja. Eli istuin tähän koneelle ja paskainen perseeni alkoi päästää pierua. Haju on mahtavan lihaisa ja mäännyt, otampa oluen ja kohta takasi sänkyyn. Pieren peiton alle myös mahtavia tuhnuja.
krapulapierut
7
308
Vastaukset
- Nuori lääkäri
Pascanna juoppoidiootti käteesi ja syö siitä, niin pääsi saa sisältöä.
- ripuli kuningas
Lähdenkin tästä ripuloimaan myös itse.
- Anonyymi
Yli kymmenen vuotta vanhoja aloituksia on mukava lukea. Silloin palstalla oli ihan eri meininki.
Asd- Anonyymi
Olen anaaliasiantuntija ja olen ihmetellyt , ettäkö mistä paska on lätenny?
Onko pierulla osuutta. Vain prrenkö hajustaan? - Anonyymi
Silloin oli feikkaus huipussaan, nykyään mennyt jo muiodista. Kuka nyt loputtomiin jaksaa esiintyä jonainan toisena entisenä vakiona.. vai mitä ASD ?
- Anonyymi
Kyllä, harvempi on tainnut minua trollailla. Itse toki välillä vitsillä trollaillut mutta laskenut sen varaan että kaikkihan sen tajuaa selittämättäkin etten ole kylmis.
Tämä oli liian optimistinen arvio
Asd - Anonyymi
Alkoholi pilannut suoliston bakteerikannan (biomin) https://www.itsehoitoapteekki.fi/terveys-ja-hyvinvointi/tietoa/suoliston-bakteerikanta-vaikuttaa-kaikkeen-hyvinvointiin--kuinka-saada-suolisto-kuntoon/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818