BB-talon murhaleikit suuri floppi, mautonta pelleilyä vakavalla asialla.Ei sitten muuta tuotanto keksinyt vajokki laumalle kisata?
BB-talon murhaleikit Suuri Fiasko
17
518
Vastaukset
- Murhatut selvittää
itse kuka heidät murhasi ?!?
Näinhän se taitaa nykyään mennä oikeastikkin; Pystyyn, kuolleet ! -meiningillä, ellet sitten ole jonkun isokenkäisen hyväveli/hyväsisko hyväkkään mukula.. - enkatso
Järjetön juoni, suorastaan etova.
- paskatuotanto
Suurempi floppi on tuo syysmyrsky.
Surullista nähdä miten tuotanto yrittää päästä Andtesta eroon että Jonathanista olisi helpompi tehdä voittaja.
Ellei tuotanto pääse Andtesta eroon myrskyssä on sillä tuliset paikat keksiä mitenkä sivuuttaa ehdottoman suosikin voitto.
Jonathan ei olisi ikinä kestänyt kiron kivikkoa joten syysmyrsky on tehty sillä mahdollisimman helpoksi. - roskaapaskaa
Floppi on myös tuo Läskimamma Täti Tuulikin hyysäys.Naikkonen on ovela kettu liekö vankilassa oppinut?!
- Yölintu
Murhaleikki olisi todella hyvää viihdettä,jos yleisöllekkin annettaisi enempi vinkkejä.
Nämä ns.murhatut vääntelee vaan naamaansa tai kertoo kavereidensa juttuja.Puolet Jussinkin jutuista legendaa,ehkä lähes kaikki.Tutkisivat eikä höpisisivät.Sitä saa mitä tilaa. - JENNA on murhaaja
Tottakai se on Jenna.
Muuten siinä EI ole mitään järkeä.
Jenna on murhaaja koska sit JENNA ja DANI on häädössä KAKSIN
Eli jompikumpi lähtee..
Jennahan on itsekin tunnustanut että tekee tehtävät huonosti.
Ehkä ne ajatteli että tälläin motivoidaan Jenna osallistumaan tehtävään kunnolla?
Jos Jenna epäonnistuu tehtävässään (siis salata se että on murhaaja) niin ne erotetaan Danin kanssa.
Joni murhattiin ekana, koska ne danin kanssa suuttu sille koska se kärväs ne Annalle siitä että ne käytti sen peittoja spegumälläykseen ja muutenkin Joni on valittanu niitten suhteesta.
Jussi murhattiin koska Dani vihaa sitä ja haluaa sen häätöön kanssa.
Siks on keksitty tällänen keino saada eri porukkaa häätöön,
koska mikä järki siinä olis että Tuulikki, Armi tai joku muu joka muutenkin aina on häädössä olisi se murhaaja koska sillohnan ne olis voinu ihan yhtä hyvin vaan itsekin antaa ne häätöäänet niille.
Ja varsinkin siks että tuotantokin tietää ettei ne koskaan uskaltais itse äänestää Jennaa häätöön. Nytkään ne ei uskalla sanoo että Jenna olis se murhaaja.- (*)
Armi on murhaaja.
- zzzzzzx
(*) kirjoitti:
Armi on murhaaja.
Aatelkaapa kun orrelta kaadettiin veret seuraavan uhrin niskaan ja kaikki muut peittivät päänsä, paitsi Armi. Miksi?
- uskokaa tai ei
Katsojat saiäänestää kuka on murhaaja.Ketä on syytetty että makaa ja syö vaan.Leilaa syytettiin siitätäällä, eliLeyla on murhaaja.
- Vittu ja vittu ja
Mä oon vitun ulalla koko viikkotehtävästä, koska vittu se oikein vittu ratkee ja alkaa jokin helpompi vitun tehtävä?
- Ei oo leila
Ei se leila voi olla kun isoveli on jo sanonut ettei se oo se..
Pysykää nyt edes vähän kärryillä!!
- Jenna se on!
Jennalla oli hirvee syke valheen paljastus laitteessa.
- Ihan selvä
No Jenna sen on.
- Jenna on murhaaja!
Jennahan jo tunnusti olevansa murhaaja.. kokoajan suree sitä että kun ne on tänään KAKSIN danin kanssa häädössä.. dani ei lähde vaan jenna itse.
Tuija typeränä päivittelee et "miks sää olisit siä kaksin danin kanssa?"
ööö no siks että se on se murhaaja... pässit - Jenna se on
"Siistiä, jos teidät häädetään, olen halunnut eroon Jonista alusta asti, Dani veisteli."
Siks murhatut on Joni ja Jussi koska Dani vihaa niitä ja Jenna murhaajana halus taas kerran mielistellä Dania. - Munattomat!
Vitun ääliöt
Päivän selvä asia muttei niillä ollu munaa sanoo Jenna (koska Dani olisi voinu suuttuu)
Ne on valmiita menettään 100.000 euroo sen takia että ne mielistelee jotain Dania ja Jennaa?!
Noh.. ihan oikein typeryksille että tulis häädetyks. - kaikkikäypi
Onko yhtään lesboa, Tuijahan kyllä kehui, miten on mukavakosketella, kun ei ole aitoja välissä.
Annaa lähenteli aika omituisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362