Jos Dani ja Jenna äänestyksessä

Daniulos

Jos murhaaja ratkaistaan ja jos se on/olisi Jenna. Niin Jennahan joutuisi myös häätöäänestykseen. Eli kamppailu kotiin lähdöstä olisi kahden inhokin välinen.
Itse toivon, että Dani joutuisi jättämään ensin talon, koska Dani pärjää paremmin ilman Jennaa ja pystyisi keskittymään enemmän kilpailuun.
Jennasta ei ole loppupeleissä uhkaa kenellekkään. Kaikki on nähnyt millainen itsekeskeinen ja huomion hakuinen rääkyjä se on.
mä, mä, en mä ole mitään tehnyt, en mä ole rikkonut mitään sääntöjä...mä en jaksa..

Jos murhaajaa ei ratkaista olisi häätöäänestyksessä Dani, Joni ja Jussi K.
Itse uskon, että Joni ja Jussi K olisi vahvoilla, itse annan ääniä heille. Pääasia on, että omahyvänen Dani lähtisi kotiin pyörittelemään noita huumehörhöisiä silmiäänsä. Dani on muutenkin rikkonut noita sääntöjä tahallaan.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dani ulos

Minä en mitään niin paljon odota kuin sitä että saadaan Dani astelemaan nyt sunnuntaina kotiin! Haluan nähdä kuinka Jenna pärjää talossa ilman....sitä ja meneekö hermot heti yms.

• kuivaakuivaa

Juup, kyllä se on Jenna kun menee äänestykseen Danin kanssa.

Ei kahdestaan kuitenkaan sillä BB järjestää Andten mukaan ja Andte putoaa tiukan äänestyksen hyvin niukalla 0,000001% erolla Danille.

• Heitä VIHAANAAAAAAAA

Olisipa häätöön menossa kaikki jota vihaan eli. Dani, Jenna, Tuija ja Leyla. Tuossa on nelikko jonka päälle syljen!!

• DaniUlos2

Itse vahvasti epäilen, ettei murhatut kyenneet ratkaisemaan nykyisillä (mitä 24/7 on nähty) todistusaineistoilla murhaaja, vaikka lähellä jo olivatkin.
      Äänestykseen joutuvat siis (jos eivät osanneet ratkaista murhaajaa) Dani, Jussi K ja Joni sekä murhasta epäilty, minkä Jussi K ja Joni nimeävät.
      Olivatpa siellä ketkä hyvänsä niin toivon, että Dani joutuu ulos.

Jos murhatutkijat onnistuivat (jos Jenna on murhaaja) tutkinnoissaan ja valitsivat Jennan murhaajaksi, niin häätöäänestyksessä olisi näillä näkymin ainakin Jenna ja Dani.
      Näistäkin vaihtoehdoista, toivon, että Dani joutuu ulos.

Vaikka Jenna jäisi taloon, se ei pärjää siellä kovin kauaa.

Kun Dani saadaan ulos. On aika rikkoa Jonathan-Tuija kaksikko.

• komppaan

Kaksi sieltä tänään lähtee,ei tuotanto etukäteen ilmota montako puhuu vaan yhdestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7213
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4856
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4549
    4. 68
      4256
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4148
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3168
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2888
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2448
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2357
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209