Jos murhaaja ratkaistaan ja jos se on/olisi Jenna. Niin Jennahan joutuisi myös häätöäänestykseen. Eli kamppailu kotiin lähdöstä olisi kahden inhokin välinen.
Itse toivon, että Dani joutuisi jättämään ensin talon, koska Dani pärjää paremmin ilman Jennaa ja pystyisi keskittymään enemmän kilpailuun.
Jennasta ei ole loppupeleissä uhkaa kenellekkään. Kaikki on nähnyt millainen itsekeskeinen ja huomion hakuinen rääkyjä se on.
mä, mä, en mä ole mitään tehnyt, en mä ole rikkonut mitään sääntöjä...mä en jaksa..
Jos murhaajaa ei ratkaista olisi häätöäänestyksessä Dani, Joni ja Jussi K.
Itse uskon, että Joni ja Jussi K olisi vahvoilla, itse annan ääniä heille. Pääasia on, että omahyvänen Dani lähtisi kotiin pyörittelemään noita huumehörhöisiä silmiäänsä. Dani on muutenkin rikkonut noita sääntöjä tahallaan.
Jos Dani ja Jenna äänestyksessä
5
221
Vastaukset
- Dani ulos
Minä en mitään niin paljon odota kuin sitä että saadaan Dani astelemaan nyt sunnuntaina kotiin! Haluan nähdä kuinka Jenna pärjää talossa ilman....sitä ja meneekö hermot heti yms.
- kuivaakuivaa
Juup, kyllä se on Jenna kun menee äänestykseen Danin kanssa.
Ei kahdestaan kuitenkaan sillä BB järjestää Andten mukaan ja Andte putoaa tiukan äänestyksen hyvin niukalla 0,000001% erolla Danille.- Heitä VIHAANAAAAAAAA
Olisipa häätöön menossa kaikki jota vihaan eli. Dani, Jenna, Tuija ja Leyla. Tuossa on nelikko jonka päälle syljen!!
- DaniUlos2
Itse vahvasti epäilen, ettei murhatut kyenneet ratkaisemaan nykyisillä (mitä 24/7 on nähty) todistusaineistoilla murhaaja, vaikka lähellä jo olivatkin.
Äänestykseen joutuvat siis (jos eivät osanneet ratkaista murhaajaa) Dani, Jussi K ja Joni sekä murhasta epäilty, minkä Jussi K ja Joni nimeävät.
Olivatpa siellä ketkä hyvänsä niin toivon, että Dani joutuu ulos.
Jos murhatutkijat onnistuivat (jos Jenna on murhaaja) tutkinnoissaan ja valitsivat Jennan murhaajaksi, niin häätöäänestyksessä olisi näillä näkymin ainakin Jenna ja Dani.
Näistäkin vaihtoehdoista, toivon, että Dani joutuu ulos.
Vaikka Jenna jäisi taloon, se ei pärjää siellä kovin kauaa.
Kun Dani saadaan ulos. On aika rikkoa Jonathan-Tuija kaksikko. - komppaan
Kaksi sieltä tänään lähtee,ei tuotanto etukäteen ilmota montako puhuu vaan yhdestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2824751Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k502959Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961