Jos Dani ja Jenna äänestyksessä

Daniulos

Jos murhaaja ratkaistaan ja jos se on/olisi Jenna. Niin Jennahan joutuisi myös häätöäänestykseen. Eli kamppailu kotiin lähdöstä olisi kahden inhokin välinen.
Itse toivon, että Dani joutuisi jättämään ensin talon, koska Dani pärjää paremmin ilman Jennaa ja pystyisi keskittymään enemmän kilpailuun.
Jennasta ei ole loppupeleissä uhkaa kenellekkään. Kaikki on nähnyt millainen itsekeskeinen ja huomion hakuinen rääkyjä se on.
mä, mä, en mä ole mitään tehnyt, en mä ole rikkonut mitään sääntöjä...mä en jaksa..

Jos murhaajaa ei ratkaista olisi häätöäänestyksessä Dani, Joni ja Jussi K.
Itse uskon, että Joni ja Jussi K olisi vahvoilla, itse annan ääniä heille. Pääasia on, että omahyvänen Dani lähtisi kotiin pyörittelemään noita huumehörhöisiä silmiäänsä. Dani on muutenkin rikkonut noita sääntöjä tahallaan.

5

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dani ulos

      Minä en mitään niin paljon odota kuin sitä että saadaan Dani astelemaan nyt sunnuntaina kotiin! Haluan nähdä kuinka Jenna pärjää talossa ilman....sitä ja meneekö hermot heti yms.

    • kuivaakuivaa

      Juup, kyllä se on Jenna kun menee äänestykseen Danin kanssa.

      Ei kahdestaan kuitenkaan sillä BB järjestää Andten mukaan ja Andte putoaa tiukan äänestyksen hyvin niukalla 0,000001% erolla Danille.

      • Heitä VIHAANAAAAAAAA

        Olisipa häätöön menossa kaikki jota vihaan eli. Dani, Jenna, Tuija ja Leyla. Tuossa on nelikko jonka päälle syljen!!


    • DaniUlos2

      Itse vahvasti epäilen, ettei murhatut kyenneet ratkaisemaan nykyisillä (mitä 24/7 on nähty) todistusaineistoilla murhaaja, vaikka lähellä jo olivatkin.
      Äänestykseen joutuvat siis (jos eivät osanneet ratkaista murhaajaa) Dani, Jussi K ja Joni sekä murhasta epäilty, minkä Jussi K ja Joni nimeävät.
      Olivatpa siellä ketkä hyvänsä niin toivon, että Dani joutuu ulos.

      Jos murhatutkijat onnistuivat (jos Jenna on murhaaja) tutkinnoissaan ja valitsivat Jennan murhaajaksi, niin häätöäänestyksessä olisi näillä näkymin ainakin Jenna ja Dani.
      Näistäkin vaihtoehdoista, toivon, että Dani joutuu ulos.

      Vaikka Jenna jäisi taloon, se ei pärjää siellä kovin kauaa.

      Kun Dani saadaan ulos. On aika rikkoa Jonathan-Tuija kaksikko.

    • komppaan

      Kaksi sieltä tänään lähtee,ei tuotanto etukäteen ilmota montako puhuu vaan yhdestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe