Jos murhaaja ratkaistaan ja jos se on/olisi Jenna. Niin Jennahan joutuisi myös häätöäänestykseen. Eli kamppailu kotiin lähdöstä olisi kahden inhokin välinen.
Itse toivon, että Dani joutuisi jättämään ensin talon, koska Dani pärjää paremmin ilman Jennaa ja pystyisi keskittymään enemmän kilpailuun.
Jennasta ei ole loppupeleissä uhkaa kenellekkään. Kaikki on nähnyt millainen itsekeskeinen ja huomion hakuinen rääkyjä se on.
mä, mä, en mä ole mitään tehnyt, en mä ole rikkonut mitään sääntöjä...mä en jaksa..
Jos murhaajaa ei ratkaista olisi häätöäänestyksessä Dani, Joni ja Jussi K.
Itse uskon, että Joni ja Jussi K olisi vahvoilla, itse annan ääniä heille. Pääasia on, että omahyvänen Dani lähtisi kotiin pyörittelemään noita huumehörhöisiä silmiäänsä. Dani on muutenkin rikkonut noita sääntöjä tahallaan.
Jos Dani ja Jenna äänestyksessä
5
192
Vastaukset
- Dani ulos
Minä en mitään niin paljon odota kuin sitä että saadaan Dani astelemaan nyt sunnuntaina kotiin! Haluan nähdä kuinka Jenna pärjää talossa ilman....sitä ja meneekö hermot heti yms.
- kuivaakuivaa
Juup, kyllä se on Jenna kun menee äänestykseen Danin kanssa.
Ei kahdestaan kuitenkaan sillä BB järjestää Andten mukaan ja Andte putoaa tiukan äänestyksen hyvin niukalla 0,000001% erolla Danille.- Heitä VIHAANAAAAAAAA
Olisipa häätöön menossa kaikki jota vihaan eli. Dani, Jenna, Tuija ja Leyla. Tuossa on nelikko jonka päälle syljen!!
- DaniUlos2
Itse vahvasti epäilen, ettei murhatut kyenneet ratkaisemaan nykyisillä (mitä 24/7 on nähty) todistusaineistoilla murhaaja, vaikka lähellä jo olivatkin.
Äänestykseen joutuvat siis (jos eivät osanneet ratkaista murhaajaa) Dani, Jussi K ja Joni sekä murhasta epäilty, minkä Jussi K ja Joni nimeävät.
Olivatpa siellä ketkä hyvänsä niin toivon, että Dani joutuu ulos.
Jos murhatutkijat onnistuivat (jos Jenna on murhaaja) tutkinnoissaan ja valitsivat Jennan murhaajaksi, niin häätöäänestyksessä olisi näillä näkymin ainakin Jenna ja Dani.
Näistäkin vaihtoehdoista, toivon, että Dani joutuu ulos.
Vaikka Jenna jäisi taloon, se ei pärjää siellä kovin kauaa.
Kun Dani saadaan ulos. On aika rikkoa Jonathan-Tuija kaksikko. - komppaan
Kaksi sieltä tänään lähtee,ei tuotanto etukäteen ilmota montako puhuu vaan yhdestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799