Olisko Kankaanpäästä ketään halukkaita homoseksiin? 17-25 olis hyvä ikä? Voitais sopia aika ja paikka.
miesten välistä seksiä
19
597
Vastaukset
- mene pois
Mene pois mene ruotsiin
- gaysex
Tarkoitan kyllä ihan oikeasti Kankaanpäässä.
- peksi 44
gaysex kirjoitti:
Tarkoitan kyllä ihan oikeasti Kankaanpäässä.
on täällä 44v
- jusu90
Täällä olis kolme homo-kundia, minä, kaverini on btm ja hänen kaveri on top. Ikähaarukka meillä on 22-24. Ollaan täkäläisiä ja oltais halukkaita kokeileen jotain uutta. sovitaan paikaksi vaikka linja-auto asema pe iltana n. klo 20.00. Ilmoittele halukkuutesi. Meille käy mikä vain..
- Klo 20.00
Siellä sitten tavataan. Odotan yläparkkipaikalla mustassa bemarissa.
- gaysex
Klo 20.00 kirjoitti:
Siellä sitten tavataan. Odotan yläparkkipaikalla mustassa bemarissa.
Ois kiva tietää, että millasia tyyppejä ootte?
- gaysex
gaysex kirjoitti:
Ois kiva tietää, että millasia tyyppejä ootte?
Tarkotan ulkonäöltä, ootteko jotain salikundeja jne... Minkä ikäsiä, näköisiä "hyväksytte"?
- jusu90
Olemme hyvännäköisiä,trimmattu-vartaloisia, puntteja nostelevia kundeja täältä kankaanpästä. Meille kaikille on tärkeää näyttää hyvältä emmekä tosiaan ole mitään kaljamahaisia ja haisevia juntteja. Ai niin harrastuksiimme kuuluu biletys mutta bilettää voi ilman alkoholiakin, tosin pari paukkua skumppaa ei ole pahaksi. Kerrohan hieman itsestäsi nim" gaysex".
- m43
Imetkö 22.00 aikaan mun asuntoautossa huoltoaseman pihassa?
- gaysex
No tota.... en oo mikään lihaskimppu, enkä lihava tai tosi laihakaan. Oon silti laiha, enkä varmaankaan vastaa odotuksianne. Pidän kyllä ulkonäöstä huolta, mut luulen et näytän "tavikselta". Tykkään siitä, et ootte lihaksikkaita karjuja, ja kieltämättä haluisin itsekin olla sellainen.
- gogpof
Kankaanpäässähän on Niinisalon varuskunta. Sieltä löydät enemmän kuin riittävästi homoseksiä ;)
- jaa
Onko nää tarjoukset vielä voimassa?
- nainen miehelle
No nyt sekin selvisi miksi Kankaanpään väkiluku laskee kuin lehmänhäntä. Siitoskykyiset miehet paneskelevat miehiä ja täällä naiset voivottelevat miehen kaipuuta. Jokainen homo pidemmällä tähtäimellä laskee asukaslukua. Mies on luotu naiselle, sanon minä ja sillä sipuli. Hävetkää homot.
- ????
Eikös tuo silloin aikoinaan mennyt niin päin, että nainen luotiin miehelle, miehen kylkiluusta?
- halukas92
Moi
Olisi mukava tavata ja pitää hauskaa :)oikeasti. Olen nainen, joka haluaisi katsoa ku miehet koskettelee toisiaan. Voisin hyväillä itseäni aiinä samalla.- Andreevna
lisää kohtaamispaikkoja vaan! tulossa ollaan
- 123jeejee
Andreevna kirjoitti:
lisää kohtaamispaikkoja vaan! tulossa ollaan
Samoin! Tulijoita olisi :)
- andreevna
123jeejee kirjoitti:
Samoin! Tulijoita olisi :)
123jeejee kertokaa ittestänne lisää ni katotaa..
- jjeesss
SuurimunanenLempust on kuulemma erikoistunut teihin seksuaalisesti "vasenkätisiin".. Olette kuulemma pirtsakkaa vaihtelua serkkuihin ja lampaisiin (joskus sama asia).. Ota yhteyttä niin pääset kartanolle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376190- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514487- 824005
- 543996
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309