Ei se yhteiskunta pelaa sillä tavalla jos kaikki oltais vaan masentuneita. Mitä siitä nyt tulisi? Ei tulis sieltä sossustakaan rahaa kun kukaan ei töitä tekis.
Ei yhteiskunta pelaa
9
57
Vastaukset
- PePeP
Itsekkin olen miettinyt, että miksi ihmiset edes tekevät töitä, kun sossusta saisi kaiken ilmaiseksi. Tuohon kysymykseen vastaaminen varmaan antaa viitteitä myös itse esittämääsi. Vastausta en siis tiedä ja olen yrittänyt monelta taholta asiaa kysyä. Ehkä se on se korkeampi elintaso, jota ei voi toimeentulotuella elää.
- Aku Ankka
aika moni lievästi masentunut käy töissä. Ja mites sitä nyt kaikki masentuisivat . ja kyllä töistä saa huomattavasti enemmän rahaa kun sossusta. Eli taas näitä paskajuttuja.
Voihan sitä aina irtisanoa itsensä töistä, jos haluaa sossun tuille jäädä. Että ei muutakun tervetuloa sossun tuloille. sossu maksaa vuokran,veden, sähkön ja terveydenhuolto menot. Sen jälkeen jää reilu 400e/kk rahaa muihin menoihin. - vanha.totuus
Se on ihmisen ahneus joka ajaa töihin. Pitää olla parempi auto kuin naapurilla.
Jos tyytyy vähään, ei töitä kannata tehdä. - häh
Aku Ankka kirjoitti:
aika moni lievästi masentunut käy töissä. Ja mites sitä nyt kaikki masentuisivat . ja kyllä töistä saa huomattavasti enemmän rahaa kun sossusta. Eli taas näitä paskajuttuja.
Voihan sitä aina irtisanoa itsensä töistä, jos haluaa sossun tuille jäädä. Että ei muutakun tervetuloa sossun tuloille. sossu maksaa vuokran,veden, sähkön ja terveydenhuolto menot. Sen jälkeen jää reilu 400e/kk rahaa muihin menoihin.Onko tuo totta? Että kaikkien noiden kulujen jälkeen jää vielä 400 euroa käteen kuussa? Ei helevetti voi olla totta.
- huoh.
vanha.totuus kirjoitti:
Se on ihmisen ahneus joka ajaa töihin. Pitää olla parempi auto kuin naapurilla.
Jos tyytyy vähään, ei töitä kannata tehdä.Ja sullahan se vasta moninainen näkemys elämästä on.
- 11+13
"kyllä töistä saa huomattavasti enemmän rahaa kun sossusta. Eli taas näitä paskajuttuja."
ite saan töistä 2000kk verojen jälkee kätee jää 1400
sossusta 800e kk asumis tuki 500e kk
eli saan töistä 100e enemmä ku sossulta mutta meneehän paivät mukavammin ku on rento homma- Aku Ankka
Mä saan tukien kanssa jotain 940e. Se on siis yhteensä. Siitä menee viä sitten vuokra, sähkö ja terveydebhoito menot
Oon laskenu että käteen jää tosiaan tuo reilu 400e/kk
Kun kävin töissä sain 1550e/kk käteen. Eli kyllä töissä käymällä paremmin elelee, kun työttömänä tai sairaana.
Jaa niinhän sen pitääkin olla. Mutta tosiaan noilla etuuksilla ei ylimäärästä rahaa kerry.
- Tuota...
Mulla jää käteen toi sama 1400 kuussa mutta ennen veroja palkka on 1700. Miten hirveen korkea veroprosentti sulle on laskettu?
Pelaa? Mitä se yhteiskunta pelaa? Jotain konsolipeliäkö? Minä taidan mennä pelaamaan Skyrimiä. Pelatkoon yhteiskunta mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653