"linnalesket"

HHJ

kaikki joiden rakkaat on syystä tai toisesta istumassa niin meilailkaa kohtalon toverille. Nämä ei ole helppoja aikoja mutta ystävien avula selvitään eikö??
[email protected]

25

5942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janus

Hajoo aamuihisi!

• sukaton

Kyllä tiedän tuntosi,kun läheisesi istuu.Jotkut ei vain ymmärrä että ihmisiä nekin on vaikka ovat joutuneet kärsimään vankilassa.Itse annan ihmisarvon heillekin,ja jospa he jotain reissullaan oppivat ainakin eka kertalaiset.Mutta voi sitä iloa kun vapautuu mutta aina on oltava se takaportti,että ei hehkuteta liikaa.

• monet sukat
        sukaton kirjoitti:

Kyllä tiedän tuntosi,kun läheisesi istuu.Jotkut ei vain ymmärrä että ihmisiä nekin on vaikka ovat joutuneet kärsimään vankilassa.Itse annan ihmisarvon heillekin,ja jospa he jotain reissullaan oppivat ainakin eka kertalaiset.Mutta voi sitä iloa kun vapautuu mutta aina on oltava se takaportti,että ei hehkuteta liikaa.

Turha vankeja on sääliä, rikoksen tekijöiden uhrit kärsimään ovat joutuneet. Eipä ole vangit vankilaan syyttään joutuneet, joten vankilaoloja pitäisi tiukentaa.

• Dumar1

Turha kerjätä sääliä täällä. Poikaystäväsi on posessa syystä ja pitäisi lusia siellä ikuisesti. Kyllä suomessa rikolliset pääsevät aivan liian vähällä.

• Sanansa joskus niellyt

Toivon jaksamisia sinulle ja kumppanillesi...
      Ihmiset jotka ovat kyvyttömiä antamaan anteeksi ja kyvyttömiä kääntämään uuden sivun elämässänsä ovat myötätunnon arvoisia.(tarkoitan juuri näitä tuomitsijoita..)
      Joskus pumpulissa kasvanut ja elänyt saattaa joutua kasvokkain maailman pahuuksien kanssa, jos ei itsensä niin läheistensä kautta ja voi kurjuus kun joutuu syömään omat kovat sanansa ja miettimään omaa arvomaailmaansa uudestaan..

• Gåran

Ne toisiaan siellä linnassa aika useinkin laittaa, ja se on hyvä ku paskiaiset verottaa toisiaa. Ei haittaa ketään. Ensikertalaisilla on suurin riski joutua suolatuks, jos on päätä aukovaa tyyppiä. Ensikertalaiset muutenki kävelee ekat kuukaudet tupot perseissä "kuukautiskivuista" valittaen.

• kateellinen

Työni puolesta olen käynyt vankilassa lukuisia
        kertoja. Tiedän hyvin millaisia asukkeja siellä
        on, mutta yhtä asiaa olen aina ihmetellyt.
        Millä hiton ilveellä linnakundit pystyvät iske-
        mään itselleen niin helvetin komeita naisia.

• Tietäjä Z
        kateellinen kirjoitti:

Työni puolesta olen käynyt vankilassa lukuisia
        kertoja. Tiedän hyvin millaisia asukkeja siellä
        on, mutta yhtä asiaa olen aina ihmetellyt.
        Millä hiton ilveellä linnakundit pystyvät iske-
        mään itselleen niin helvetin komeita naisia.

Ne on niin tosi miehiä. Eivät katsele urputtamista kuin tavallinen tahvo vaan uskaltavat toimia seurauksista välittämättä. Kun mies lisäksi osoittaa välillä hivenen "herkkyyttä", nainen kokee että suhteessa on draamaa ja vuoristorataa - vaarallinen linnakundi mutta silti sisimmältään herkkä mies jne. Lainkuuliaisen taviksen täytyy nähdä aikalailla vaivaa samantasoiseen "vaarallisen miehen" maineeseen. Kaikkein paras juttu on mennä linnaan iltapäivälehtien kannessa, silloin on bonuksena lisäksi julkkis.

• y8yu7yu
        Tietäjä Z kirjoitti:

Ne on niin tosi miehiä. Eivät katsele urputtamista kuin tavallinen tahvo vaan uskaltavat toimia seurauksista välittämättä. Kun mies lisäksi osoittaa välillä hivenen "herkkyyttä", nainen kokee että suhteessa on draamaa ja vuoristorataa - vaarallinen linnakundi mutta silti sisimmältään herkkä mies jne. Lainkuuliaisen taviksen täytyy nähdä aikalailla vaivaa samantasoiseen "vaarallisen miehen" maineeseen. Kaikkein paras juttu on mennä linnaan iltapäivälehtien kannessa, silloin on bonuksena lisäksi julkkis.

sulla taitaa olla kikkelissäsi iso terska,kun noin hyvin menee

• Ei itse sellileski
    • RaitisM40

Tutustuin Tallinnan laivalla virolaiseen "linnaleskeen". Kävin vain kysymässä kauniilta parikymppiseltä pitkätukkabrunetelta osaisiko hän auttaa mua yhdessä ongelmassa. Että miten minä keski-ikäinen mies saisin itselleni seuraksi nuoren napapaitanaisen. Pienen keskustelun jälkeen hän olikin itse halukas seuralaisekseni.

Olen tavannut "linnaleskeäni" salaisesti pari vuotta. Sinä aikana hänen yksityiselämänsä on auennut minulle.

Hänen miehensä kärsii vankilassa monivuotista tuomiota. Tuomiosta ei siellä saa alennusta, vaan se kärsitään päivästä päivään.

"Linnaleskellä" on järjestetty ylöspito miehensä työnantajien kautta. Kivasti sisustettu asunto uudessa talossa, auto vaihtuu uuteen kerran vuodessa. Hänen ei tarvitse käydä töissä, vaan hän voi keskittyä itseensä: Kuntosaliin, solariumiin, kampaajaan, hiuksenpidennyksiin.

Ylläpidon varjopuolena tulee mukana tiukka kontrolli. Hän ei voi käydä bilettämässä miesseurassa, ainoastaan tyttökavereittensa kanssa. Seksiseuran hankkimisesta jäisi varmasti kiinni ja taloudelliset edut loppuisivat.

Suomalaisen keski-ikäisen miehen tapaaminen ei ole hänen mielestään riskialtista. Kukaan ei ikinä uskoisi, että barbie-nukkemaisen nuoren naisen ja taviksen näköisen, tuplasti häntä vanhemman miehen välilä olisi salasuhde. Ja jos käry käykin, hän uskoo selviävänsä kertomalla haluavansa vain tienata vähän ikiomaa rahaa. Juuri sitä työtä hän on joskus aikoinaan tehnytkin.

Onko suomalaisen "linnalesken" elämä samanlaista?

• ...

Riippuu kai siitä, että missä asemassa mies mafiahierarkiassa on ja miten suuren palveluksen se tekee 'työnantajalleen' menemällä linnaan ja olemalla vasikoimatta muista.

Ei kai Suomessa tommosta oo, kun ei rikolliset vielä kuitenkaan ihan niin järjestäytyneitä oo kuin esim. Sopranos-sarjassa.

• joo
        ... kirjoitti:

Riippuu kai siitä, että missä asemassa mies mafiahierarkiassa on ja miten suuren palveluksen se tekee 'työnantajalleen' menemällä linnaan ja olemalla vasikoimatta muista.

Ei kai Suomessa tommosta oo, kun ei rikolliset vielä kuitenkaan ihan niin järjestäytyneitä oo kuin esim. Sopranos-sarjassa.

Niin luulee 5 miljoonaa muutakin suomalaista ettei täällä muka ole järjestäytynyttä rikollisuutta. Herää jo.

• ent.linna leski

Vaikka kysymys onkin esitetty jo vuosia sitten niin niin omasta puolestani voin sanoa että EI OLE!!

• One of us

"Onko suomalaisen "linnalesken" elämä samanlaista?"

Ei ole.

• pikkupiru

onko kukaan tietoinen että miten toimitaan kun kaverini joutui istumaan kakolan vankilaan ja haluisin mennä sitä kattoo taikka pistää kirjettä ainakin jotain että tiedän et se on hengissä ilmotelkaa [email protected]

• jnddndojn

Lounais-Suomen vankila=
        "LSV"
        Turku
        PL 50, 20251 Turku

• käyn minäkin

Moips!
        Tää tulee nyt vähän myöhään mut oletko jo päässyt käymään kaveriasi katsomassa? Netistä löytyy LSV:n puhnro, josta voi kysyä tarkempia ohjeita! Muistit kai laittaa kirjeeseen osoitteen lisäks kaverin nimen, että menee oikeeseen selliin?

• pikkupiru
        käyn minäkin kirjoitti:

Moips!
        Tää tulee nyt vähän myöhään mut oletko jo päässyt käymään kaveriasi katsomassa? Netistä löytyy LSV:n puhnro, josta voi kysyä tarkempia ohjeita! Muistit kai laittaa kirjeeseen osoitteen lisäks kaverin nimen, että menee oikeeseen selliin?

joo en ole vielä käynyt katsomassa mutta kirjettä olen laittanut.ei kuulemma halua mua sinne koska mulle vois tulla paha olo,yritin selittää et on nyt jo kun en ole häntä nähnyt.en tiedä mitä tekisin.

• By the way...

"Nämä ei ole helppoja aikoja mutta ystävien avula selvitään eikö??"

Aloitus on aikojen takaa (2004), mutta toteanpa siltikin: eikö sinulla ole ystäviä siellä tosielämässä, täältä keskustelupalstoilta niitä ei kyllä yleensä löydy... ystävien ei suinkaan ole pakko olla itse "linnaleskiä" voidakseen ymmärtää ja tukea toista. Hyvä, todellinen ystävä ymmärtää tuskasi muutenkin.

• *

Nimettömät, kasvottomat ystävät ovat aina parempia kuin liian läheiset ystävät. Tuntemattomalle etäystävälle voi avautua helpommin.

• True friendship
        * kirjoitti:

Nimettömät, kasvottomat ystävät ovat aina parempia kuin liian läheiset ystävät. Tuntemattomalle etäystävälle voi avautua helpommin.

Nimettömät, kasvottomat "ystävät" eivät ole YSTÄVIÄ. Koko em. ajatus on ystävä-käsitteen törkeää väärinkäyttöä. Ystävyys on aivan jotain muuta kuin tuntemattomat keskustelupalstakirjoittelijat.

• nyyh vittu nyyh!

Olkoot tekemättä rikoksia niin ei tartte täällä nyyhkiä et voi voi ja vali vali kun on niin ikävä!

Ite ovat rikoksensa tehneet ja ansaitsevat kaikki vitutukset.

Suomessa pitäis olla 10 x ankarammat rangaistukset, ihan pienemmistäkin rikoksista.

Amerikan malliin 3:s rikos ja pitkä tuomio, ainakin 15 vuotta. Eristettynä!!!!

• Vessanpönttö

Jos teidät on tarkoitettu toisillenne se tulee tapahtumaan, mutta älä odota, yritä unohtaa ja jatkaa omaa elämääsi,minä hukkasin elämästäni monta vuotta ja petyin ihmiseen johon luulin luottavani 100 %, tyhmyydestä ei palkita.

• ttknj

Se on voi voi sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7027
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      42
      4321
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      24
      3705
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3440
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2487
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2445
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      43
      2084
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26