Olit kasvattanut hetkessä valtavan perseen !
Vastaukset 11
- älä?
oliko se timmi vai plösö
- EiTarviPelätä
Ymmärrän. En olekaan sua häirinnyt, ymmärtääkseni?
- "#¤%&/()(/&
vesipää taas yrittää aiheuttaa palstalla pyörivissä naisissa hysteriaa, mustasukkainen ja katkera vesipää akka se vain on asialla taas !!!!!!
- mitä höyryätte.
Sinä taidat olla sama kuin ap.
- iso perso
se se vasta on jotain ;)
- yyhYY
jaa mieku uattelin että olis jottain mistä tarrata oikkee kunnon öttteellä
- Se on prseestä kii
Öökköstäjää mukaillen:
Kyllä sää käsvättää syyren persäyksen jös hälyää. - valtava peräsin
Persushan on suuri sellainen muodissa.
- bebaa mä kasvatan
Ai niin mikä palsta tämä olikaan:)
- Bianca Räystäsperse
No voi itku! Kävin ihan Brasiliassa asti kiinnityttämässä trendikkään kumipyrstön, ihan just sun takia, kun olet niin perverssi! Nyt sitten tämä takaisku täytyy korjauttaa Tallinnassa.
Mitäs hottiksen jouluun muuten kuuluu? Kuumottaako omaa peilikuvaa katsellessa? - hihihihihihihhi
se on vain kumiperseeni jota käytän miehiä hämätäkseni ja sinut karkottaakseni, mutta ps. valtavaa persettä et ole tainnut nähdäkään mutta minäpä olen, erään naisen takamus on lähes kerrostalon kokoinen ja silti pystyy kävelemään :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621578Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1411224Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582