Olen 30 ikäinen nainen Tampereelta. Etsin itselleni miestä, vakavalla mielellä.
Olen naisellinen, ujo, älykäs, keskustelullinen, huumorintajuinen, seksuaalinen, hoikka ja pitkähiuksinen. Haluan viettää paljon aikaa kotona enkä käytä päihteitä. Miehen kanssa viettäisin myös vapaa-aikaa kodin rauhassa, ilman päihteitä. Tämä ei tarkoita, etten osaisi pitää hauskaa. Olen kristillisessä uskossa ja sen takia monen mielestä vanhanaikainen.
Minua kiinnostaisi tietää, löytyisikö tämän palstan lukijoista minulle miestä :-) Ihan siis vain kokeilen kepillä jäätä.........
Etsin miestä
14
313
Vastaukset
Kuulostaa hyvältä mut aika kaukana asut =/
- Mies...
Laittaisitko sähköpostiosoitteen mihin kirjoittaa?
- ICHTHYS
Hei! Olen kunnollinen mies. Laitatko minulle viestiä osoitteeseen: [email protected]
- 111122
Älykäs ja kristillisessä uskossa. Does not compute.
- äälykkö
Kokoan Jeesus-palapelejä autistisen nopeasti.
- ootko.ylimielinen
Kyllähän kristityistä uskovista löytyy niin älykkäitä kuin vähemmän älykkäitä ihmisiä, kuten muistakin ryhmistä, ateisteista ja muista, ja kristityt uskovat ovat aika suuri joukko.. mahdotonta ettei sieltä älykkäitä löytyisi.
Jos ei tunne näitä uskovia, niin löytyyhän julkisuudesta esimerkkejä esim. tiedemiesten ja muiden parista.
- trollitonteroita
Ihmiset kerkeää puolessa vuodessa muuttaa jo hiippakuntaa kokonaan
sinne pilvenreunushommiin, myöhästelyä vaikka sattuisi olemaankin
tosi tapaus, mitä täällä ei taatusti ole. - mies.30
Olen kiinnostunut kyllä ainakin nyt aluksi juttelemaan kanssasi Jumalan nainen. Olen itse n. 30 vuotias mies, omillani asuva ja viihdyn kotona enkä koskaan ole käyttänyt päihteitä tai muutakaan vastaavia kuten tupakkaa tai alkoholijuomia. En ole koskaan kyllä seurustellutkaan mutta en ole luovuttanutkaan sen suhteen että joskus siihen vielä tulisi muutosta. Olisi kiva tietää sinusta enemmän eli jos sopii siis jutella kanssasi ja saada kuvaa minkälainen olet ja sinun minkälainen minä olen, kerro niin jutellaan tästä mahdollisesti enemmän.
- HowAboutThisOne
Olen 50 mies ja nähtävästi uskossa mutta onko ikä liian paljon sulle? Minä toivoisin taas taiteellista luonnetta sulta ;-)
- kaikentakanaonmies
"Olen naisellinen, ujo, älykäs, keskustelullinen, huumorintajuinen, seksuaalinen, hoikka ja pitkähiuksinen."
...ja feikki. - tykkää62
ihanoin nuorelisuuttasi,olen liian ... pidän arvoistasi.olet upee
Jos tämä on totta voisit olla unelmieni nainen. Uskossa mutta myös seksuaalinen ja hauska. No onhan noita mutta oletko sinä? Feikkejä taatusti on mutta kyllä uskon että alkuperäisen viestin kaltaisia myöskin on olemassa.
- mennythistoriaa
Viestiketju aloitettu vuonna 2014, joten turha enää kirjoitella.
OHo. Joo..taas näitä. Toivottavasti ihmiskunta kuolee pian pois kun järkeviä tässä maailmassa ei taida olla edes yhden vertaa. No onhan noita mutta silti..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972