Paras pyöräkorjaamo

korkkisyklaa

Cannondalen maantiepyörä pitäisi viedä ensihuoltoon. Pyörä-Suvalasta pyörän ostin, mutta liikkeen huoltopuolesta olen kuullu monenlaista palautetta. Onko foorumin väellä kokemusta, missä pyörä oikeasti säädetään valmiiksi, eikä veloiteta tyhjästä?

9

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulu säätäjä

      En luottaisi liikkeisiin, itse säätänyt kaikki pyörät, moottopyörät, autot ja sähkökitarat.

    • konan barbaari

      Jussin pyöräpisteessä tuirassa käytin rouvan tunkkaa ensihuollossa kun ajattelin että säästän omaa aikaa ja saa pyörän vimpanpäälle iskuun. Itse sai vaihteet säätää sen reissun jälkeen. Veisin johonkin pienempään puljuun jos ei itsellä pysy työkalut räpylässä...

    • Ostopaikkauskollisuu

      Kannatta huollattaa siellä mistä ostit. Niinko kaikki muutkin kuin pyörät.

    • ketjupolkija

      Kyllä se paras huolto on siellä mistä pyöräsi ostit. Kuulopuheet on luulopuheita monesti. En veisi omaa Cannondalea mihinkään maitokärry korjaamoon tai kilpailevia merkkejä myyvään liikkeeseen.

    • sitroen.

      Mistä näitä kädettömiä riittääkin?
      Itse jo ennen kansakoulua opettelin kaikki polkupyörän huollot tekemään. Nyt sitten kädettömät uusavuttomat liikkeisiin vievät!

      • toj0ta

        Jos olet kansakoulun käynyt, niin tiedät varmaankin että meitä ihmisiä on erilaisia.

        Minua ei vähääkään kiinnosta pyörän rassaus. Ennemmin ulkoistan sen niille jotka siitä muutenkin elantonsa saa. Maksan ja hymyilen.

        Veikkaisin kuitenkin. Että nim. sitroenilla osuisi pajavasara runkoon, jos oikeasti nykyaikaista teknistä pyörää huoltelee ennen kansakoulua opituilla opeilla.

        Jotenkin tuo tietämättömyys paistaa uhon läpi, jos pitää ihmisiä kädettömiksi moittia.


      • Frank cannondale
        toj0ta kirjoitti:

        Jos olet kansakoulun käynyt, niin tiedät varmaankin että meitä ihmisiä on erilaisia.

        Minua ei vähääkään kiinnosta pyörän rassaus. Ennemmin ulkoistan sen niille jotka siitä muutenkin elantonsa saa. Maksan ja hymyilen.

        Veikkaisin kuitenkin. Että nim. sitroenilla osuisi pajavasara runkoon, jos oikeasti nykyaikaista teknistä pyörää huoltelee ennen kansakoulua opituilla opeilla.

        Jotenkin tuo tietämättömyys paistaa uhon läpi, jos pitää ihmisiä kädettömiksi moittia.

        Jotkut eivät edes omista pyörää (kuten sitroen).

        Cannondale on sen verran arvokas, että huollata vaan merkkiliikkeessä, vaikkei se kaikkein halvin huoltopaikka olekaan. Tuskin ainakan petyt työn laatuun.


    • tilaa sinne nouto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe