Itse olen ihan äskettäin liittynyt Haagassa kokoontuvaan vertaisryhmään. Suosittelen lämpimästi, koska siellä tapaa ihmisiä, jotka ymmärtävät mistä puhut, kun kerrot ongelmistasi. Heillä itselläänkin on OCD.
Ainakaan itse en ole koskaan aiemmin tavannut OCD:sta kärsiviä, vaikka ongelma on suhteellisen yleinen.
Tulkaa kokeilemaan. Seuraavan kerran kokoonnumme kahden viikon päästä torstaina. Kyselkää vaikka tässä ketjussa lisätietoa. :)
Pakko-oire-ihmisten vertaisryhmä
8
300
Vastaukset
- sekoan87
Hei,
onko tarkempia koordinaatteja ja aikaa? Saako siellä olla hiljaa jos ei itse halua puhua? - Petso
Saa olla hiljaa, jos ei halua puhua. Ryhmä on vapaan vertaiskeskustelun suvaitsevainen ja rento muoto. :) Tänään on tapaaminen.
Nuijamiestentie 3 B, 4. kerros, 00400 Helsinki- Ocd-north
Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita
- Ocddddddddd
Ocd-north kirjoitti:
Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita
Oulussa asun itse, ja täällä ei kyllä saa mitään apua tähän sairauteen.
- pooiu
Onko lähiaikoina tapaamisia tiedossa? Kiinnostus heräsi.
- pakkopakko
Joo ouluun kyllä sais tulla kans joku vertaisryhmä. Terveisin pakko oireinen oululainen 21 v mies.
- Ocff
Olen mukana 26-vuotias mies oulu
- kerranjostoisenkin
Hei, onkohan Haagan ryhmä vielä pystyssä? Täällä olisi vantaalainen pitkäaikainen pakko-oireinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1604326
- 263183
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1352700- 252308
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.562187Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191868Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301704Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391695Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.601303Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341161