Pakko-oire-ihmisten vertaisryhmä

Petso

Itse olen ihan äskettäin liittynyt Haagassa kokoontuvaan vertaisryhmään. Suosittelen lämpimästi, koska siellä tapaa ihmisiä, jotka ymmärtävät mistä puhut, kun kerrot ongelmistasi. Heillä itselläänkin on OCD.

Ainakaan itse en ole koskaan aiemmin tavannut OCD:sta kärsiviä, vaikka ongelma on suhteellisen yleinen.

Tulkaa kokeilemaan. Seuraavan kerran kokoonnumme kahden viikon päästä torstaina. Kyselkää vaikka tässä ketjussa lisätietoa. :)

8

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoan87

Hei,
      onko tarkempia koordinaatteja ja aikaa? Saako siellä olla hiljaa jos ei itse halua puhua?

• Petso

Saa olla hiljaa, jos ei halua puhua. Ryhmä on vapaan vertaiskeskustelun suvaitsevainen ja rento muoto. :) Tänään on tapaaminen.

Nuijamiestentie 3 B, 4. kerros, 00400 Helsinki

• Ocd-north

Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita

• Ocddddddddd
        Ocd-north kirjoitti:

Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita

Oulussa asun itse, ja täällä ei kyllä saa mitään apua tähän sairauteen.

• pooiu

Onko lähiaikoina tapaamisia tiedossa? Kiinnostus heräsi.

• pakkopakko

Joo ouluun kyllä sais tulla kans joku vertaisryhmä. Terveisin pakko oireinen oululainen 21 v mies.

• Ocff

Olen mukana 26-vuotias mies oulu

• kerranjostoisenkin

Hei, onkohan Haagan ryhmä vielä pystyssä? Täällä olisi vantaalainen pitkäaikainen pakko-oireinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      160
      4326
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      26
      3183
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      135
      2700
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2308
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      56
      2187
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1868
    7. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      30
      1704
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      39
      1695
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      60
      1303
    10. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      34
      1161
    Aihe