"Haetaan matkaseuraa"-ilmoitus

Jousimies

Onko kukaan uskaltanut lähteä seikkailumatkalle "haetaan matkaseuraa" lehti-ilmoituksen perusteella? Ilmoitus, jossa miehet (yksi tai useampi) etsivät naista matkaseuraksi ulkomaille periaatteella "kaikki maksetaan".

Mitä kokemuksia niillä, jotka tällaisille matkoille lähteneet?

18

6116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulet

      vastapalvelukseksi haluavan?

      Huoraamiseksi sitä meilläpäin kutsutaan...

      • Jousimies

        Vastapalveluksia voi olla monenlaisia. Tai olla lainkaan olematta.

        Oma näkökantasi on yksi, ehkä omakohtainen kokemus, huoraamisesta?

        Kokemuksia tässä nimenomaan kyselin, en asiattomia ja asioista tietämättömien kommentteja ;-))


    • Male

      Mies jolla on rahaa, mutta ei matkakumppania? Hmm, ei kai sellaisten tarvitse ilmoitella sen kummemmin. Voi olla romanttinen tapaus, mutta todennäköisemmin seksilomaa suunnitteleva.

      • siinä

        "mutta todennäköisemmin seksilomaa suunnitteleva"

        Miksi sitä pitäisi varoa? Kyllä kai mukaan lähtevällä on jonkinverran älliä. Ehkäpä se lähtijä haluaa sitä samaa. Tai on halukas maksamaan matkastaan sillä tavalla.

        Jos oletetaan että varakkaalla on jo matkaseuraa niin mistäs se on sen hankkinut ja millä keinoin? Rahalla? Tässä on vain kysymys siitä miten se kumppani hankitaan.


      • Johannes kastaja
        siinä kirjoitti:

        "mutta todennäköisemmin seksilomaa suunnitteleva"

        Miksi sitä pitäisi varoa? Kyllä kai mukaan lähtevällä on jonkinverran älliä. Ehkäpä se lähtijä haluaa sitä samaa. Tai on halukas maksamaan matkastaan sillä tavalla.

        Jos oletetaan että varakkaalla on jo matkaseuraa niin mistäs se on sen hankkinut ja millä keinoin? Rahalla? Tässä on vain kysymys siitä miten se kumppani hankitaan.

        Thaimaaseen Krabille kolmeksi viikoksi ? Lähtö olisi 6.4.2010. Asunto ja matkat ilmaiset.Jos kiinnostaa ,jätä yht,tietosi.


      • lusikkapillu
        Johannes kastaja kirjoitti:

        Thaimaaseen Krabille kolmeksi viikoksi ? Lähtö olisi 6.4.2010. Asunto ja matkat ilmaiset.Jos kiinnostaa ,jätä yht,tietosi.

        Johannes saat kastaa meisseliäsi mun pikkupillussani jos annat ensin omat yhteystietosi


    • Saukki

      48 v. nuorekas mies kaipaa matkakaveria Intiaan, Etiopiaan, Brasiliaan, Nepaliin ym. eksoottiseen mestaan. Harrastan valokuvausta. Elokuussa lähden Thaimaahan. Siel pärjää ilman turvajoukkoja. Mutta jos olet peräkammarin poju tai tyttö niin kimppaan vaan. Ei juopoille eikä vaikeilletyypeille.

    • henrik pv oulu

      Matka Lumoava Thaimaahan. Vosiktko lähteä kanssani matkalle. Olisi 35-52 vuotia tasapainoine nais puolinen henkilö. Olisit raittiin puoleine. En lähde ryyppy reisulle enkä ns. huonolle matkalle. Voin otta illalla jos tahdot lasi viinni tai pullon olutta. En tykkää olla humalassa. Voitaisiin asun samassa hotelissa. Jos haluat niin kunpikin omassa huoneessa. Matkan kesto voisi olla 3-6 kuukautta. Vosi tulla vaikka toukkussaa takaisn Suomeena. Olisi hyvä jos osaisit hiukan englantia. Pitäsin luonosta, rauhasta, mietiskelystä, merestä, saarista ja lämmöstä. Vosi läheä ääkki lähdöllä Oulusta tai vosi ottaa pelkän lennon. Minä olen 44 vuotias Henrik. Olen ammatiltani sairanhoitaja. Olen 175cm pitkä. Painoa on kertynyt 78kg. Minä en ole aviossa en kihloissa. Asun Oulussa. Ei ole lapsia. Voisi olla yhdessä matkalla. En ole aiemmin käynyt Thaimaasssa. Yksin on tyly matkustaa. Lähde sinä minulle kaveriksi. Jos laitetaan varat yteen ns. koriin ja lähdettä matkalle. Olen vakaa varaine hyvin toimeen tuleva. Syy miksi haluan talveksi pois Suomesta on kylmät ilmat ja ikävä syksy. Haluan irtaantua 21 vuoden työ urastani. Voitko laittaa e-mail viestin [email protected]. KIITOS

    • Olen muuttamassa pois Espanjaan Torreviejaan ja haen osuutensa maksavaa henkilöä mukaani. Vuokra-asuntoja kyllä riittää. Olen 55-vuotias mies, eläkkeellä ja harrastukseni ovat lukeminen ja kirjoittelu. Tavoiltani olen kaiketi normaali eivätkä ihan kaikki ominaisuuteni ole negatiivisia. En hae mitään elämäni ihmistä, koska ymmärrän että olemme kaikki täällä "incomitatus" yksin. Rahallinen panoksesi tarvitaan sekä hyväntahtoinen elämänasenne.
      Kirjoittele, jos sattumalta kiinnostaa.

      • Hertta11

        Minäkin olen muuttamassa Torreviejaan mutta aluksi vain koe mielessä ,myöhemmin jos viihdyn niin talvikuukausiksi n.6kk vuodesta.minä olen 60v.nainen ja haen asuinkumppania .Onko sinulla tuttavia siellä asumassa.En juo en polta enkä muutenkaan vietä railakasta elämää.Minkälainen hintataso siellä on saako isomman asunnon halvemmalla kun vuokran jakaa.Onko yksiöt kalliimpia.Vai joko asut siellä kun sinun ilmo on keväältä.


      • Hertta11 kirjoitti:

        Minäkin olen muuttamassa Torreviejaan mutta aluksi vain koe mielessä ,myöhemmin jos viihdyn niin talvikuukausiksi n.6kk vuodesta.minä olen 60v.nainen ja haen asuinkumppania .Onko sinulla tuttavia siellä asumassa.En juo en polta enkä muutenkaan vietä railakasta elämää.Minkälainen hintataso siellä on saako isomman asunnon halvemmalla kun vuokran jakaa.Onko yksiöt kalliimpia.Vai joko asut siellä kun sinun ilmo on keväältä.

        Koska olet muuttamassa???? Olen menossa sinne kansssa mutta ensi vuoden puolelle menee ehkä helmi maaliskuuhun


    • JoiScovel
    • Mää voisin lähtä jonku kivan naisen matka seuraksi minne vaan

    • Hei.olen 59v seurallinen naisihminen jään ilmeisesti nyt v.2015 aikana sairaseläkkeelle ,ja haluaisin muttaa muutamiksi kk joko espanjaan tai turkkiin,löytyisikö täältä mukavaa kämppiskaveria ja matka seuraa minulle?otan viiniä sillointällöin ja lueskelen viihdyn rannalla ja katsellen kaunnita maisemia....ota yhteyttä jos kaipaat minun laistani seuraa myös matkallesi :D

    • Anonyymi

      Jos mies hakee matkaseuraa tyyliin "kaikki maksetaan " se mielletään aina seksillä kuitattavaksi :) Mä olen kulkenut ympäri maailmaa ja voin vakuuttaa, että Suomesta naisen ottaminen seksiseuralaiseksi, on kuin kantaisi hiekkaa saharaan :) Siinä ei sitten ole mitään järkeä... ellei nyt sitten halua nalkuttavaa, siiderivalasta tms. muuten vaikeaa seuralaista.

      • Anonyymi

        Totta tossakin varmaan osa..olen monesti käynyt sellaisella matkalla,olen miehenä maksanut ,atkan ja kaikki kulut. On ollut siiderivalasta,on ollut myös todella asiallista parikymppistä naista seurana,ja kyllä,teen heti selväksi,seksiä haluan vastineeksi. Ei ole ollut koskaan ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tossakin varmaan osa..olen monesti käynyt sellaisella matkalla,olen miehenä maksanut ,atkan ja kaikki kulut. On ollut siiderivalasta,on ollut myös todella asiallista parikymppistä naista seurana,ja kyllä,teen heti selväksi,seksiä haluan vastineeksi. Ei ole ollut koskaan ongelmaa.

        Milloin lähdetään?

        t. Joni 22v.


    • Anonyymi

      Viime kesänä 2 viikkoa Lapin maisemissa vaeltamassa ja sain mukaani upean,mukavan ja söpön 19v-opiskelijapojan..Meillä oli paras loma ikinä.. Nyt olemme tavanneet sen jälkeen usein.. ikä on vaan numeroita itse olen 45v mies ja hän tänä vuonna 20v.. upein mies ketä olen tavannut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe