Saako 261:stä naista? Ollaan työporukalla suunnittelemassa pikkujouluja hiihtoreissun merkeissä hiihtoputkessa, ja mieli tekisi kokeilla muunkin kuin suksen luistoa. Itse olen kotoisin rannanperältä, mutta olen asunut jo vuosia muualla, mutta muistaakseni jämijärvellä oli tuohon aikaan älyttömän kauniita naisia. Kuinka monta paukkua keskiverto jämijärveläis nainen tarvitsee, ennenkuin se antaa? Onko kellään kokemusta jämin lomamökkien sänkyjen kestävyydestä, jos sattuu vaikka hieman tukevampi emäntä mukaan. Myydäänkö paikallisessa elintarvikemuseossa ehkäisyvälineitä, vai täytyykö tuoda omat mukana? Onko jämin kesportissa tarjolla laadukkaita luistovoiteita, enkä nyt tarkoita suksien rasvaamista. Olisi mukava, jos vastailisitte kysymyksiini, tahtoisin firmani pikkujoulujen sujuvan mutkattomasti. Terveisin mies, 47, karvia.
Pikkujouluja jämillä
KarvianKarju
2
571
Vastaukset
- vedä kumi päähäs
Kyllä siellä niitä emakoita piisaa
- Taaperoinen
Joskus saa ja useimmiten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774462Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112413- 1711580
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1241360
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81166- 661105
- 35956